Ik wist wel dat de chocoladecronuts er eigenlijk alleen afgelopen week zouden zijn, toen ook één gehaald en erg lekker indd. Maar tot mn verrassing zag ik ze net toch nog/weer in mn lidl liggen, super chill. Wel gek, maandag was ik er ook en toen lagen ze er geloof ik niet meer.
Hm, ga zo dan toch maar eens een Lidl opzoeken.
Die hebben gewoon achterin de vriezer nog een doosje gevonden
Ja denk het ook! Maar chill voor mij dus haha. Hopelijk komen ze nog een x terug voor degenen misgegrepen hebben.
Nooooooo ik had mij er de hele week op verheugd ze zondag weer te kopen.
Weet niet of het nieuw is, had ze nog nooit gezien. Deze zijn echt geweldig! Niet te zoet en een beetje zuur door de frambozen. 9/10.
Ik heb ze hier zien liggen maar dan zaten er steeds bijvoorbeeld 10 sinaasappels in. Voor mij echt niet aantrekkelijk om te kopen.
Hier lagen er 2 laatst, 1 met groene bananen en 1 met 2 kolen erin
Foto’s zijn van mijn ouders. Ik ben alleen 2x een rot pakketje tegen gekomen. Ze doen het hier vooral in de ochtend. Maar schijnt snel weg te zijn
Ik kom dit tegen:
En 1x 2 pepers lente ui en 1 tomaat.

Ik heb er één gezien (kom meestal pas rond een uur of 5 dus dan zijn ze al weg). Er zat een bieslook plantje in en een klein zakje sperziebonen.
Hier zat er laatst een met alleen een heel verlept muntplantje in, waar nog maar drie stengel met 5 dorre blaadjes aan hingen. Echt heel sneu.
Je kent het vast al, maar zo’n Too Good To Go box van de Lidl met groenten is denk ik een betere deal! (al kun je daar natuurlijk niet vooraf zien wat erin zit)
Ik had laatst een aubergine, paprika, halfafgesneden winterpeen , twee handenvol sperziebonen, en een zakje rozijnen. Was naar het merendeel toevallig op zoek en er lagen meer zakjes bij met een goede selectie dus was er wel over te spreken eigenlijk!
Niet nieuw maar wel nieuw receptuur. Ik vind de pesto echt super goor ineens weet niet hoe ze dat voor elkaar krijgen
Ik heb dit gekocht:
Het lijkt me echt zo ontzettend goor dat ik het niet kon laten liggen. Review komt wanneer ik het aandurf
Lekker met plakjes ananas
Ik wil dit allemaal (naja bijna allemaal). Gelukkig denk ik niet dat het hier bij de Jumbo komt.
het is niet eens heel veel viezer dan andere zulk soort salades