Ik vind ‘hangzak’ wel een vrij ongelukkige woordkeuze voor een zak snoep.
Altijd de specialiteit van de Jumbo
"Die tinderdate van gisteren had echt een hangzak, dat ik geen vervolgdate met hem wil.’
Ik heb echt al heel lang geen gebraden gehakt meer op, maar hoe ik het me kan herinneren lijkt dit erop. Best lekker en omdat het dus van oesterzwammen gemaakt is, niet die typische sojasmaak die veel andere broodbeleg vleesvervangers hebben. Zijn nog in 2 andere smaken beschikbaar.
Edit: gekocht bij AH trouwens. Stond bij de vega salades van hetzelfde merk.
Ja echt waarom moest dat opeens vernieuwd worden?? De verpakking ziet er ook goedkoper
ofzo uit, vond de vorige mooier
Bij de Laidl. Inmiddels begint de cinnamon bun wel de karamel/zeezout van de broodjes te worden maar ik vind mooi. Heb er eentje meegenomen om te testen.
Waarom chocolade op een cinnamon bun
OMG die Crunchetos zijn echt de beste chips ever. Hoop echt dat dit binnenkort in de supermarkten ligt, heb t nu in de Action gevonden.
Echt blij verrast met hoe lekker deze is! Goed gekruid, lekker van smaak en prima gevuld. 8/10 goeie als late night snack of kleine lunch
Heb hier een van gehad, vond hem wat droog. Middenin wel smeuïg.
heb mn bek nu al verbrand
Hier gaat mijn innerlijke Mitchel erg goed op
No one:
Nederlanders: pizza bitterballen
Italianen:
1 april weer? Dit kan toch niet echt zijn
Vind het zo raar niet hoor, ze verzinnen wel gekkere dingen tegenwoordig haha. Ik ga dit sowieso proberen.
Wil ook die nieuwe Mora snacks proeven. Snackavondje van de week.
Hahahaha love dit
Zie ze ook bij snackspert (screens van AH) dus het zal idd wel. Ik durf het niet aan, zo’n loeihete hap pastasaus-achtige vulling. Lijkt me niet lekker. Terwijl die salsa-snack van Mora me wel weer lekker lijkt
Ze hebben daar ook zo’n kaneel croissants, Zooo lekker!
Eens! Ik heb hem thuis nog wel even in de oven gedaan. Vond de chocolade wat te overheersend icm met de kaneel waardoor de kaneel wat wegviel. Maar voor 80 cent is het een goede poging van de Laidl.
@Tubing Oh die heb ik nog niet gespot! Als ik hem tegenkom gaat die ook mee natuurlijk, die pecanbroodjes zijn ook super lekker (niet nieuw)