Nieuwe producten in de supermarkt #4

Heb de Cheese onion rings en Italian Risoto snacks van Mora + De pizza bitterballen van Oetker gekocht en ga vanavond van alle drie wat proeven. TBC.

27 likes

Die pizza bitterballen lijken me echt vieslekker, ben benieuwd

3 likes

Ik ben helemaal klaar voor de review.

2 likes

Dit klinkt als die “happas” snacks die er jaren geleden waren, ik vond die zoo lekker toen. Heel benieuwd naar je review :smirk:

Ok komt ie:
De cheese onion rings: lekker, maar niet bijzonder. Smaakt precies zoals een kaassoufle maar de ‘bite’ is wel chill omdat het in zo’n ring vorm is. De ui is mild op de achtergrond aanwezig. Je proeft voornamelijk de niet heel kazige vulling zoals je dat bij een gemiddelde KS proeft. Zou het opzich nog wel een keer kopen want het is een verder wel een lekker makkelijk snackie om ff weg te happen.

De Italian Risoto: Mwah. Smaakt exact als een margharita pizza, maar je proeft dus die risoto korrels die de structuur een beetje droog/korrelig maakt. Nasmaak is flink oregano achtig en daardoor een beetje muffig. Niet vies, maar niet mijn ding.

Pizza bitterbal: smaakt eigenlijk precies zoals de vorige, maar dan zonder de overheersende oregano smaak EN de structuur is superchill. Het is gewoon ragout met pizza smaak, maar er zitten kleine ‘clusters’ mozzarella in die het nog smeuiger maken. Het is geen hete hap lava, gewoon een normale bitterbal met tomaten/pizzakruiden smaak, en dus die gooey kaas stukjes.
Dit was mijn favoriet!
Edit: volgens mij zit er ook n beetje vlees door, maar ik heb de verpakking al weggegooid dus kan dat niet bevestigen.

18 likes

Die versie met margherita bevat rundergelatine zie ik, verder geen vlees

7 likes

Kon deze niet laten liggen, en ze gingen meteen de airfryer in toen ik thuis kwam.

Ik vind ze eigelijk wel lekker! Proef wel niet heel veel verschil tussen de gewone en die met salami, zijn ook maar kleine stukjes salami die erin zitten.

Verhouding met mozzarella zit goed, niet heel veel kruiden wel. Lekker als je zin hebt in pizza maar niet in een hele pizza :sweat_smile:

8/10 toch wel!

Edit: oeps ik zie nu dat @Hejira ook net gereviewd had. Helemaal mee eens, en inderdaad geen hete hap lava, kon ze ook gelijk beginnen eten haha

23 likes

Ja haha precies wat je zegt! Benieuwd naar die met Salami, die ga ik later deze maand eens proberen.

3 likes

Oke deze viel wat tegen…voor mensen die van erg pure smaken houden, het smaakt inderdaad naar vermalen hazelnoten met cacaopoeder :sweat_smile:

3 likes

18 likes

Gewoon nee

1 like

Jawel man haha ben hier benieuwd naar, lijkt me best lekker. Die pinda cheetos vond ik ook lekker

Heb wel nog nooit Wijko satésaus op dus geen idee of die een rare smaak heeft ofzo

Ieder zijn smaak, maarre :nauseated_face:

5 likes

Huh, croky heeft dit toch al jaren

4 likes

Love Croky Saté maar die is niet overal te krijgen, dus ben benieuwd naar deze!

4 likes

Dit klopt natuurlijk voor geen meter, het moet patatje satesaus zijn

16 likes

Dit weet ik niet, maar ik gebruik die kleine bodems altijd voor het pizzaretten en ze smaken prima.

4 likes

Uh, volgens mij zijn oesterzwammen sowieso vegan.

16 likes

Oew lekker

6 likes

En als je ze zelf in stukjes snijdt ook nog eens stukken goedkoper:

3 likes