Dit moeten we toch niet willen als maatschappij
In Duitsland hebben ze chips van en lokaal merk in Curryworstsmaak ![]()
![]()
Die is lekker. Dus patatje saté wil ik ook wel proberen. Mayo lijkt mij dan weer minder dan heb ik liever naturel chips met een dipje op basis van mayo.
Weet iemand of deze uit het assortiment gaat?
Bij mijn ah stond er namelijk bij “binnenkort niet meer verkrijgbaar”
Of verschilt dat per ah?
Volgens mij verschilt dat per ah, staat het nog wel op de site? Zou me wel goed kunnen voorstellen dat het eruit gaat…tijdje terug las ik dat AH komt met nieuwe vegan desserts zoals creme brulee
Hij staat (nog) wel op de site. Oh dat klinkt ook lekker, mocht hij eruit gaan dan hopen dat hij daardoor vervangen wordt.
Hier ook bij 2 vegan toetjes ‘binnenkort niet meer verkrijgbaar’, misschien maken ze ruimte voor hun eigen producten
Hetzelfde moment dat ik dat kocht, kocht ik ook dit:
En die wil ik graag reviewen.
0/10 sterren. Echt gatverdamme wat goor. Het is paté smaak maar pudding textuur. Het is een soort van jelly. De rillingen lopen weer over m’n rug als ik er aan denk.
Omg die textuur ziet er ook echt zum kotsen uit
Doet me denken aan dit:

Ik hoop niet de gü vegan chocolade en vanille cheesecake😬
Nee hier was het de tiramisu en de alpro mousse! Maar weet niet of het per filiaal verschilt natuurlijk. Bij deze ah halen ze andere vleesvervangers en vegan dingen weg in ruil voor nieuwe ipv ergens anders de ruimte vandaan halen ![]()
Nu hebben we ook die naturel vega kipfilet ipv de gemarineerde
WHahah oh ja deze echt precies! Ook met dat gelei-achtige laagje ![]()
Ja zonde is dat he! Ik vind het dan zonde dat “unieke” producten plaats moeten maken, terwijl andere producten er bijvoorbeeld in 6 verschillende formaten moeten zijn… (nutella…koelverse aardappelen…pindakaas…verse worst…)
Volgens de site is de tiramisu ook niet meer te bestellen…
Als je links in het bakje duwt komt het spul rechts omhoog.
Het lijkt net of ze het niet hebben getest voor het op de markt kwam want echt niemand zou dit oké vinden.
Zit er ANANAS
in deze?
Deze is zo lekker! Proef niet echt rode curry, maar het is gewoon lekker kruidig en licht pittig.
Had het op een kaiserbroodje met sla, vegakip en komkommer. Echt top!
Deze zijn volgens mij al eventjes geleden gelanceerd maar ik zag ze deze week pas voor het eerst liggen bij mijn AH’s.
Deze twee geprobeerd en ik ben er echt van te spreken! De tonijn smaakt echt naar de tonijnsalade zoals ik me herinner en was zelfs lekker op een broodje uit de oven met een vieslekkere plak nep-cheddar als een tuna melt. Volgende keer met een uitje erbij.
De kip samba heb ik nooit in de echte kip-variant geprobeerd maar deze was erg lekker. Ik ben altijd een beetje bang voor de structuur van nep-kip maar dit was gewoon goed, niet chewy ofzo. En lekker mild spicy!
Misschien ben ik spuit elf, maar ik heb eindelijk de Almhof pistacheyoghurt weer eens gevonden. Volgens mij was ie er uit, want ik zag em nergens meer. Weet nog dat dit toen een forumtrend was. ![]()
Ja deze is zo lekker op een broodje met sla en tomaat
echt blij mee, vind hem lekkerder dan de tonijn ook