En als je gevaarlijk bent met een mes, kun je ook nog die oesterzwammen scheuren.
Ik had de chocoladereep. Ik vind deze choca lekker maar deze versie niet zo bijzonder. N vriendin vond 'm wel erg lekker.
Denken ze dat mensen zo dom zijn omdat er âoesterâ in staat? Wat een irritante fail zeg
Dus je zegt dat havermelk, geen melk bevat. Die verdraaide groenvoerlobbyisten.
En vleestomaten blijken toch geen varkens te bevatten. Bummer.
Ik wil geen reclame maken voor mijn eigen site maarâŠâŠ Nutteloze pakjes en zakjes uit de supermarkt #22 - My happy kitchen & lifestyle
Ik lees je blog al af en toe en vind deze serie heel leuk om te lezen. Dus fijn dat je weer eentje hebt getikt.
Oeoeoee ik zou er bijna voor omrijden vanmiddag. Zoveel zin in dit soort lenteboekjes
Gewoon, mayones!
Ik moet zeggen dat ik die frietje met varianten van chipsmerken tot nu toe altijd wel chill vind dus ik ben wel gelijk benieuwd, maar mayonaise⊠Weet niet wat ik me daar direct bij voor moet stellen maar love alle chips dus iâll take it
Ik heb wel eens eerder mayo chips op (van de Lidl? Weet t niet meer) maar echt goor. Je proeft dan zoân olieachtige, eggy smaak.
Dit moeten we toch niet willen als maatschappij
In Duitsland hebben ze chips van en lokaal merk in Curryworstsmaak Die is lekker. Dus patatje saté wil ik ook wel proberen. Mayo lijkt mij dan weer minder dan heb ik liever naturel chips met een dipje op basis van mayo.
Weet iemand of deze uit het assortiment gaat?
Bij mijn ah stond er namelijk bij âbinnenkort niet meer verkrijgbaarâ
Of verschilt dat per ah?
Volgens mij verschilt dat per ah, staat het nog wel op de site? Zou me wel goed kunnen voorstellen dat het eruit gaatâŠtijdje terug las ik dat AH komt met nieuwe vegan desserts zoals creme brulee
Hij staat (nog) wel op de site. Oh dat klinkt ook lekker, mocht hij eruit gaan dan hopen dat hij daardoor vervangen wordt.
Hier ook bij 2 vegan toetjes âbinnenkort niet meer verkrijgbaarâ, misschien maken ze ruimte voor hun eigen producten