Omg die textuur ziet er ook echt zum kotsen uit
Doet me denken aan dit:
Ik hoop niet de gü vegan chocolade en vanille cheesecake😬
Nee hier was het de tiramisu en de alpro mousse! Maar weet niet of het per filiaal verschilt natuurlijk. Bij deze ah halen ze andere vleesvervangers en vegan dingen weg in ruil voor nieuwe ipv ergens anders de ruimte vandaan halen
Nu hebben we ook die naturel vega kipfilet ipv de gemarineerde
WHahah oh ja deze echt precies! Ook met dat gelei-achtige laagje
Ja zonde is dat he! Ik vind het dan zonde dat “unieke” producten plaats moeten maken, terwijl andere producten er bijvoorbeeld in 6 verschillende formaten moeten zijn… (nutella…koelverse aardappelen…pindakaas…verse worst…)
Volgens de site is de tiramisu ook niet meer te bestellen…
Als je links in het bakje duwt komt het spul rechts omhoog.
Het lijkt net of ze het niet hebben getest voor het op de markt kwam want echt niemand zou dit oké vinden.
Zit er ANANAS in deze?
Deze is zo lekker! Proef niet echt rode curry, maar het is gewoon lekker kruidig en licht pittig.
Had het op een kaiserbroodje met sla, vegakip en komkommer. Echt top!
Deze zijn volgens mij al eventjes geleden gelanceerd maar ik zag ze deze week pas voor het eerst liggen bij mijn AH’s.
Deze twee geprobeerd en ik ben er echt van te spreken! De tonijn smaakt echt naar de tonijnsalade zoals ik me herinner en was zelfs lekker op een broodje uit de oven met een vieslekkere plak nep-cheddar als een tuna melt. Volgende keer met een uitje erbij.
De kip samba heb ik nooit in de echte kip-variant geprobeerd maar deze was erg lekker. Ik ben altijd een beetje bang voor de structuur van nep-kip maar dit was gewoon goed, niet chewy ofzo. En lekker mild spicy!
Misschien ben ik spuit elf, maar ik heb eindelijk de Almhof pistacheyoghurt weer eens gevonden. Volgens mij was ie er uit, want ik zag em nergens meer. Weet nog dat dit toen een forumtrend was.
Ja deze is zo lekker op een broodje met sla en tomaat echt blij mee, vind hem lekkerder dan de tonijn ook
Ik had laatst deze en ik vond hem heel lekker! Mijn vriend (vleeseter) vond hem ook heel geslaagd. Ik eet niet per se vegan, dus neem normaal gesproken veel kaas op mijn pizza. Hier miste ik de kaas niet, want er zat een soort bechamelachtige saus op ter vervanging denk ik. Smaakte ook niet overdreven gezond wat ik wel vond bij die veggie pizza van Garden gourmet bijvoorbeeld
Eens, vond hem ook lekker!
Deze blauwe Fanta (tov die Guess the flavor fail van vorig jaar) is wel lekker! Vlierbloesem volgens mij, love it.
Waar?? Deze mis ik echt en dat kleine yoghurtje met zo’n hoekje was nooit genoeg.
Bij de Plus in ieder geval! En mijn Plus is niet eens zo groot. Hij ziet er wel anders uit nu en het is een Wereldeditie. Weet iemand of die tijdelijk zijn?
Heb net even geproefd en het is echt nog net zo lekker (als vroeger
)
Bij mijn lokale AH ligt ie ook gewoon. De kersen vind ik ook lekker!
De grote zonder het hoekje? Dan ga ik maandag meteen checken of mijn AH het ook heeft, lijkt me zo lekker!