Deze haalde ik altijd in de Balkan, maar ze hebben m al een aantal jaar in de supermarkten hier toch?
Echt lekker wel
Deze haalde ik altijd in de Balkan, maar ze hebben m al een aantal jaar in de supermarkten hier toch?
Echt lekker wel
Oh geen idee, haha! Ik kijk nooit uitgebreid in het frisdrankenschap omdat ik meestal online bestel. Maar nu was ik in Duitsland en die kleur sprong er zo erg uit. Kon hem niet laten staan. Morgen ga ik proeven, ben heel benieuwd.
Zoete chips?
In Duitsland hebben ze ook zoiets van een ander merk. Best aardig. De structuur lijkt op die peanutflips en ze smaken wat zoeter.
En was het wat? Waar smaakt het naar?
Zo raar is dit toch helemaal niet?
Naar een zoete versie van peanutflips.
Oh shit, helemaal niet meer aan gedacht gisteren. Zodra ik het geprobeerd heb laat ik het hier weten!
De enige lekkere fanta
Nee dat zeg ik toch ook niet? Het lijkt me gewoon echt niet lekker. Ik eet chips voor het zoute ervan en niet om zoet te eten.
Voor mij is dit ook teveel een mindfuck. Lijkt me qua textuur ook niet lekker? Dan verwacht je toch iets zouts
Haha nee klopt, zo vatte ik 't alleen op, sorry
@zora ik heb bij de toko wel eens gefrituurde zoete chips gehaald en ik kan me echt niet meer bedenken hoe het heette maar het was heel lekker haha
Als ik chips zou eten dan zou ik 't proberen. Lijkt me wel lekker eigenlijk
Ik zag deze net in de AH. Ben wel benieuwd naar die Cheddar smaak.
Oeh die kaasui lijkt me lekker! Gaat op de lijst.
Die cheddar komt morgen binnen! Had hem vanochtend al bij de online boodschappen van de AH gestopt
Ohhhh deze is verrassend lekker! Fris, ietwat bloemig, niet te zoet.
Normaal drink ik alleen zero frisdranken maar de volgende keer dat ik in Duitsland kom, koop ik nog een fles.
8/10 (2 punten aftrek omdat de vloeistof niet blauw is )
Nee meen je, het leek me juist zo leuk dat de vloeistof blauw zou zijn.
Ik wil het allemaal.
Mij ook (al staat het dan waarschijnlijk ook bol van kleurstof). De inhoud is een soort van troebele 7UP qua kleur.
Maar lekker is het wel! Denk vooral in de zomer, ijskoud uit de koelkast.