Krijg echt 90s vibes van deze verpakkingen, ze lijken echt oud ofzo. Wel benieuwd idd naar die cheddar & onion!
Ik snap het niet? Wat is er nieuw in de supermarkt?
ben benieuwd hoeveel (if at all) die verschilt van normale cheese onion chips! Ik heb de smoky paprika gekocht en die is wel iets intenser dan de normale paprika, erg lekker vind ik hem.
Ja ik bedacht me op de fiets terug ook dat het misschien qua smaak weinig verschilt maar ach ribbelchips is (bijna) altijd wel goed haha.
Ik hoop dat iemand hier die mayo chips gaat proberen want ik durf niet.
Ik heb ze via de link op lays’ insta gewonnen, zal laten weten of het lekker is! Weet alleen niet wanneer ik het krijg
Denk dat die saté chips wel lekker is maar misschien heb ik hoge verwachtingen door de Croky saté.
Ja denk en hoop ik ook! Bij de mayo smaak heb ik echt geen idee wat ik me erbij voor moet stellen
Omg misschien is die gewoon nog lekkerder. (Lay’s sate ipv Croky)
Deze snap ik ook niet helemaal. Wat bedoel je hiermee?
ik denk dat het gaat om de “quorn vegan spread” probeer gratis! na alle negatieve berichten erover.
Oohh haha ik dacht dat het iets te maken had met die Oekraïne actie (?? geen idee waarom ik dat dacht)
nou ja ik ben eyimfihlo niet dus ik kan t ook fout hebben en gaat t misschien over die mega goede deal aldus scoupy (de box van 14eu met whatever daar in zit)
De vegan spreads van Quorn die je gratis krijgt maar die hier als kots werden omschreven🙈
Nee sorry ik had even duidelijker kunnen zijn🙈
Nou ik trap 'm wel af, heb hem zojuist geprobeerd!
En eigenlijk is ie best prima? Mja, niet heel bijzonder, beetje zurig en ik vind m ergens iets weghebben van die chips met knoflook er in, maar dan heeeel subtiel. Het zurige vind ik zelf wel prettig en doet me weer denken aan de joppiechips. Het heeft wel echt iets mayo achtigs maar ook subtiel.
Weet niet wat ik verwacht had maar dit komt er denk ik wel goed bij in de buurt hahah! Zou hem niet snel als favo chips blijven kopen maar kan me wel voorstellen dat ik er een keer een craving naar krijg ofzo hahah. Het is wel een mini zakkie trouwens!
Edit: ok hoe meer ik er van eet hoe mayoeriger het wel wordt en im not sure i like it