Nieuwe producten in de supermarkt #4

Nee ik bedoelde eigenlijk de pistache in een grotere beker. Ben ik heeeel benieuwd naar, lijkt me zo lekker.

Deze?
Die heb ik wel eens in de XL gezien. Moet ik voor je kijken regio zuid oost NL?

3 likes

Die inderdaad! Niet mijn regio helaas, maar lief aangeboden, dank je!
Ik zal binnenkort weer eens een XL bezoeken en het daar checken. :blush:

4 likes

Lijkt me verder wel lekker enzo maar ‘plezierige pittigheid’? :cry:

4 likes

Hahahaha had dat nog niet gelezen. Vreselijk :rofl:

4 likes

Volgens mij waren die b&j nog niet bekend. Ook zag ik wat Pasen toetjes.
Chips was aangevuld maar niet de maken die ik wil proeven.

8 likes

Wat mini reviews:

Tony’s melk karamel amandel noga pretzel zeezout: hele mond vol, maar ik vind dit de verbeterde versie van de karamel zeezout reep, want minder saai en zoet. Niet mega grote stukjes, noga proef ik niet echt maar wel lekker gevuld en goed in balans (zoet, crunchy en met een zoutje af en toe). Mijn favoriet van de 3 nieuwe.

Tony’s wit framboos biscuit discodip: roze reep, wel echt zoet, proef niet echt de biscuit en discodip zijn meer soort harde crunch af en toe. Alsnog wel lekker omdat ik de framboos lekker vind met het witte.

Tony’s donkere melk brownie pecan: dit keer wel wat grotere stukjes noot, dus pluspunt. Ik dacht eerst dat de brownie stukjes het een vollere smaak gaven, maar zag later pas dat dit een donkere melk reep is, dus gok eerder dat de smaak daarvan kwam. Twijfel dus of ik de brownie echt proef. Alsnog lekker want pecan, maar minst bijzondere van de 3.

Magnum duo almond remix: ik dacht even dat het mini’s waren, maar het is gewoon het normale formaat. Komt denk ik door de dubbele laag chocola, dat ze hem daarom kleiner hebben gemaakt. Zit ook amandelijs in, idd subtiele amandel/ beetje marsepeinachtige smaak (licht dus niet mierzoet) met vanille swirl erdoorheen. Niet mega innovatief maar wel gewoon een lekker ijsje! Al wil ik eigenlijk een x een witte almond magnum met chocolade of pure chocolade truffelijs.

15 likes

Ik heb de Lays Max Cheddar & Onion op en ik ben tevreden! Ik miste altijd wel een goede cheese & onion ribbelchips en dit is hem hoor. Smaak is goed in balans, niet te sterk, niet te afwezig. Ook niet bijzonder wauw, maar gewoon cheese & onion, maar dan met ribbel. De cheddar haal ik er niet specifiek uit.

18 likes

Hmm ben door jullie nog niet echt overtuigd om het te kopen haha.

2 likes

Ben wel nieuwsgierig maar het is wel de laatste die ik ga kopen denk ik. De rest spreekt mij zo meer aan.

3 likes

Ik spotte deze:

Wel prima! Beetje tomaatachtig met een lichte peperoni smaak. Beetje zoals die pizza Prongles. 7/10

Edit: toch 6/10

9 likes

Heeft iemand de pattat pindasaus chips al gespot? Ik weet niet waar ik heen moet

1 like

Zowel mijn AH als Jumbo had ze!

3 likes

Hier zag ik het bij de Jumbo.

3 likes

Niet pittig ofzo?

2 likes

De nieuwe reep is toch ‘melk pecan crunch caramel’? Of is er ook een brownie variant met pecan?

5 likes

Zijn twee verschillende repen

3 likes

Aaah oké Tony’s wil gewoon zoveel mogelijk verschillende repen met pecan erin

3 likes

we stan

6 likes

Nee helemaal niet

Ze zijn eigenlijk best saai nu ik er meer heb gehad.

4 likes