Nieuwe producten in de supermarkt #4

Nu ik toch bezig ben ook maar even een zak chips opengetrokken.

Vind deze echt top! Heel lekker kruidig en echt Thaise curry-achtig. De chips is heerlijk knapperig. Het doet me ook een beetje denken aan een chips die niet meer bestaat. Weet alleen niet welke (hot wok ofzo?)

9/10

30 likes

Zo leuk al je reviews! Als ik de chips een keer tegenkom ga ik hem ook proberen. Ik zag hem nog niet de ah app staan.

7 likes

De lijst met chips begint te lang te worden.

7 likes

Ohhh die chips en de Mac and cheese versie ga ik ook zeker proberen! Leuk

6 likes

Ah shit heb net een zak van deze meegenomen :expressionless: Op het plaatje lijken ze zo lekker! Maar misschien vind ik ze meevallen haha

2 likes

U bedoelt?

1 like

De koriander op de voorkant maakt me bang

9 likes

Ik vind koriander ook niet lekker, maar heb dit niet geproefd :smiley:

3 likes

5 likes

Volgens mij bedoelt ze gewoon dat er mega veel nieuwe chips in de supermarkten ligt, niet dat er teveel over gepost wordt.

7 likes

Vond je hier een kokossmaak merkbaar? Vaak zit dat in dingen met currysmaak en dat vind ik minder, dus ik ben heel benieuwd. :blush:

1 like

Nope! Helemaal geen kokos :partying_face:

Top! Die gaat op de bestellijst, dank!

3 likes

Haha hoezo? Er zijn vet veel nieuwe soorten die ik nog wil proberen, komen steeds meer bij.

4 likes

Ja dit!

4 likes

https://www.jumbo.com/producten/autodrop-opgevoerde-dubbel-dekkers-270g-438337DS?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X2Lr1-E3k184UoXi0qLc96wvgZylFTtZ68UZcVeAmF1ggeBG2Ty_0QaAsihEALw_wcB

magere versie van dropfruitduo’s : (

2 likes

Zo, lekker bot

2 likes

Zou zo graag willen dat er hier een versie zonder gelatine van zou komen. Net als van die bramen/ frambozen snoepjes

Matig. Cheetos chipitos zijn 10000x lekkerder

1 like

Die cheetos hebben ze ook in xxl! Veel lekkerder dan die normale, meer smaak

2 likes