Volgens mij heb ik juist reviews gelezen hier waarin stond dat de kaassmaak amper te bekennen was!
oh deze zijn zo lekker. Je hebt ze ook met perzik volgens mij. Action heeft wel eens grote zakken (volgens mij ander merk maar smaakt hetzelfde).
Ja jij bedoelt perzikjes, die hebben ze altijd al wel! Die zijn denk ik mn allerfavo maar toen ik dit bij nieuw zag staan dacht ik liefde op het eerste gezicht haha, hadden ze die niet vroeger ook tijd in een soort geel/oranje in die vorm?
Oke ik vroeg dit dus aan een vriend die in zuid duitsand is opgegroeid, hij denkt dat ik dit bedoel:
Omg, ik krijg bijna weer heimwee naar alle plaatsen ter wereld ik werd heengesleept als kind.
Trolli
waarom heten dingen in Nederland nooit zo leuk
Daar kom ik nooit maar ik moet dus nu naar de lidl, ik heb nog nooit zulke suiker cravings gehad, heel goor.
@LaPetiteRobeNoire haha ja cute he
Deze dingen smaken exact naar Martini Bellini (of andersom).
Van die perziksnoepjes. Of zijn dat deze trouwens…?
Lijkt er idd precies op, qua smaak volgens mij hetzelfde alleen de textuur vind ik anders. Die perzikjes zijn wat dikker en harder. Jammer dat ik zo snel misselijk van die dingen wordt, nouja jammer, het is natuurlijk hartstikke slecht lol
Van Haribo nog nooit gezien, wel deze:
Zijn echt super lekker!
Jumbo had hier vorig jaar tijdens de ramadan een halal-variant van. Echt heel lekker. Misschien zijn ze er nu weer!
Laat ze eerst eens de perfecte vega frikandel produceren voordat ze vegan paashaas-frikandelletjes op de markt brengen
Ja een beetje zo vies chemisch lekker wel
Wat een stomme verpakkingen
Vraag me echt af waarom we nog een chocolademerk moeten hebben met “ludieke” smaken.
Vega slager braadworst