Die is lekker ja. Maar geen frikandel.
als je m met curry in 2 plakjes bladerdeeg propt is het wel net een frikandelbroodje en welke vorm frikandel heb je verder nodig in je leven
Omdat niet iedereen is van tradisie en saai.
Geen idee of al deze smaken lekker zijn, hoorde mindere verhalen over die met meringue maar vind dit soort boomeruitspraken bij nieuwe initiatieven altijd beetje jammer.
Ik heb wel die met bacon en pretzel geproefd paar weken terug. Bacon kreeg ik niet echt door, wel zoutige van de pretzel. Dat zoutige met zoete vind ik wel lekker, maar ook niet weggeblazen.
Nouja dit bedoel ik dus met wat ik zeg? Nieuwe initiatieven zijn leuk, maar het wordt altijd zo halfbakken aangepakt. Kom gewoon met echt originele knallers en maak me blij.
Ah ik dacht meer in de trant: graag nog meer karamel zeezout alstublieft.
Excuus.
Nee alsjeblieft zeg, die hebben ze ook nog eens.
Was ook ooit ludiek haha.
Ik vind deze ook veel lekkerder dan die van Haribo. Die van Haribo is zo hard en heeft veel minder smaak vind ik.
Ja mee eens, zul je net zien dat deze wel goed smaken en dat ze dan maar tijdelijk zijn omdat het paasvorm is Maar als ze net als die ah mini frikandellen smaken is er niet veel aan
Is ook al gepost met een review.
Ben jij de reviewpolitie
Ben benieuwd naar de onderste! In welke supermarkt was dit? Zie ze niet bij AH
Neeeee, hou op hoor. Laat mij en mn chocola met rust.
Edit: die bovenste Croky heb in thuis liggen, met nog een andere smaak. 1 van de lekkerste chips ooit was die Excellent chips van AH met rode curry smaak, dus hoop op zoiets.
Stop, reviewpolitie
Dit was bij de Coop! Maar denk dat deze ook wel in meerdere supermarkten verkrijgbaar zullen zijn
Chips moet even stoppen. Genoeg smaken en reinventions.
Nog een nieuwe donut geproefd. De Strawjelly jam. Wel lekker, alleen verder echt niet boeiend. Gewoon een donut gevuld met aardbeien jam. 6/10
Had gisteren de nieuwe carrot cake plak van de AH gehad. Ben alleen vergeten om een foto te maken. Die is echt heeeerlijk. Cake is helemaal niet droog en goed op smaak, de topping is heel lekker (wel echt mierzoet). Geef het een 9/10.
Ga straks het zure mat ijs van Katja proeven. Ben daar heel benieuwd naar!