Nieuwe producten in de supermarkt #4

Het zure matten ijs! Ik vind het lekker!

Het sorbetijs smaakt dus naar citroen en is een beetje zurig (niet heel zuur) terwijl ik de matjes juist weer zoetig vind, komt omdat dat zure suikerlaagje er niet echt op zit. Ze zijn wel wat karig met de stukjes mat.

Zou er niet vaak een bak van kopen, maar voor af en toe is het wel lekker. Denk dat het ook verfrissend is als het heel warm is.

7/10

8 likes

Is dat echt alles aan stukjes? Wat een treurige bende. :’)

8 likes

Misschien dat er wat meer stukjes verder in de pot zitten. Dit is helemaal bovenin, maar als dit zo door de hele bak is, dan zijn ze wel echt heel gierig met hun matten.

2 likes

Nu ik toch bezig ben ook maar even een zak chips opengetrokken.

Vind deze echt top! Heel lekker kruidig en echt Thaise curry-achtig. De chips is heerlijk knapperig. Het doet me ook een beetje denken aan een chips die niet meer bestaat. Weet alleen niet welke (hot wok ofzo?)

9/10

30 likes

Zo leuk al je reviews! Als ik de chips een keer tegenkom ga ik hem ook proberen. Ik zag hem nog niet de ah app staan.

7 likes

De lijst met chips begint te lang te worden.

7 likes

Ohhh die chips en de Mac and cheese versie ga ik ook zeker proberen! Leuk

6 likes

Ah shit heb net een zak van deze meegenomen :expressionless: Op het plaatje lijken ze zo lekker! Maar misschien vind ik ze meevallen haha

2 likes

U bedoelt?

1 like

De koriander op de voorkant maakt me bang

9 likes

Ik vind koriander ook niet lekker, maar heb dit niet geproefd :smiley:

3 likes

Haha stel je aan

3 likes

5 likes

Volgens mij bedoelt ze gewoon dat er mega veel nieuwe chips in de supermarkten ligt, niet dat er teveel over gepost wordt.

7 likes

Vond je hier een kokossmaak merkbaar? Vaak zit dat in dingen met currysmaak en dat vind ik minder, dus ik ben heel benieuwd. :blush:

1 like

Nope! Helemaal geen kokos :partying_face:

Top! Die gaat op de bestellijst, dank!

3 likes

Haha hoezo? Er zijn vet veel nieuwe soorten die ik nog wil proberen, komen steeds meer bij.

4 likes

Ja dit!

4 likes

https://www.jumbo.com/producten/autodrop-opgevoerde-dubbel-dekkers-270g-438337DS?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X2Lr1-E3k184UoXi0qLc96wvgZylFTtZ68UZcVeAmF1ggeBG2Ty_0QaAsihEALw_wcB

magere versie van dropfruitduo’s : (

2 likes