Zo, lekker bot
Zou zo graag willen dat er hier een versie zonder gelatine van zou komen. Net als van die bramen/ frambozen snoepjes
Die cheetos hebben ze ook in xxl! Veel lekkerder dan die normale, meer smaak
Nee loooove Flippies, vooral de paprika! Beter dan de veel te kleine chipitos van tegenwoordig
Die onderste heb ik toevallig gisteren meegenomen, ik laat het weten als ik geproefd heb!
Volgens mij is deze smaak nieuw? Ik kende iig alleen caramel en cookies&cream.
Maar hij is dus echt heel lekker! De lekkerste van de bestaande smaken als je het mij vraagt. Ik geef het een 9.
Niet nieuw, maar wordt op maar weinig plekken verkocht!
Is wel lekker trouwens!
Is dit net zo zoet als de naam doet vermoeden?
Ja
Ik zal een review schrijven van deze chips. Zoals het ook hoort in dit topic
6/10
Ik denk dat ik een foute batch had want ze waren echt veeeeel te zout en sommige chips hadden te veel kruiden/smaak en dat is bij paprika chips super lekker maar bij truffel was me dit toch iets te intens. Zelfs de hond vond ze niet zo lekker
Had nog geen review gezien dus bij deze
Smaakt wel hetzelfde als de Ehrmann chocolade mousse, misschien iets luchtiger. Wel prima.
Deze is

Hema heeft ook truffel chips en die vind ik heel lekker!
Dit is zo’n tijdelijk product van de Lidl dat eens in de zoveel tijd weer ineens in de winkel ligt. Maar echt koop dit en thank me later. Deze is echt zo lekker, ze hebben ook nog een andere variant maar negeer die en koop deze.
Ik vind deze review een beetje aan de magere kant. Kun je iets specifieker zijn? Dat verwacht ik wel in zo’n topic als dit.
Welk cijfer geef je ze?
Dit vind ik wel een beetje een flauwe opmerking hoor…
Niet zo serieus nemen
De mac&cheese chips: de Mac haal ik er niet uit, de cheese wel. Lekkere stevige dubbelcheck met kaasmaak, maar zeker geen ‘explosion’. Would buy again tho, ik hou van kaaschips. 7/10 omdat het niet echt is wat de zak beloofd, maar wel lekker.