Zag deze in de winkel met een ‘nieuw’ sticker maar vgm zijn ze helemaal niet nieuw😂
Ik had hem iig nog nooit gehad, vond hem echt niet lekker. Weer zo’n overheersende rare smaak die alle vega frikandellen hebben. Denk dat het alleen lekker is als je het op een bolletje eet met genoeg toppings zodat je die burger niet meer proeft.
Misschien niet nieuw maar voor mij in ieder geval wel: Pim’s koekjes (ja, die van die sinaasappeldingen) maar dan met framboosvulling. Lekker hoor, dikke 8/10. Heb meteen de hele rol weggewerkt
Letterlijk het tegenovergestelde van ‘nieuw’ inderdaad, die lagen er al voor de meesten op dit forum het licht zagen. @Karl_Lagerfeld wil jij de regels even uitleggen?
Ik had ze nog nooit gezien, sorry!
En sorry @Karl_Lagerfeld, had speciaal voor jou al expres een cijferreview gegeven
Oh ik moet zeker weer uitleggen dat ik niet serieus/sarcastisch ben. Dom van me dat ik dat niet als disclaimer gebruik ook.
(was geen reactie op jou hoor, maar op de ‘boze’ like whaha).
Die zijn ook heerlijk inderdaad!
Dit zijn echt hele lekkere koekjes!
Dat lijkt me wel lekker!
Deze heb ik al gegeten, heel lekker!
Hou van de reviews erbij de laatste tijd! Keep 'em coming!
Ik had dit weekend deze met mango/passievrucht, maar vond m niet geweldig. De fruitlaag was lekker maar de bodem vond ik niet zo lekker, beetje weeïg ofzo. 6je
2,99 bij Appie.
Een 6/10. Makkelijk, snel, wel prima van smaak, nieuw vegan-maatijd(je) in het assortiment is altijd goed. Maar… zou m toch niet snel opnieuw halen omdat zelf maken niet heel veel moeite is en wel veel lekkerder.
Echt perfect voor worstjes in bladerdeeg deze qua formaat!
Pigs in blankets hoor.
Deze chocolade mousse (vast niet nieuw, maar voor mij wel) is echt de beste chocolade mousse ooit die ik op heb uit de supermarkt. Super vol en romig van smaak, echte chocolade smaak. Ga deze zeker opnieuw kopen.
Deze chips is om te huilen. Amper smaak, sowieso niet hoe cheese onion normaal smaakt. Echt heel vlak, amper ui smaak. Ga ik zeker niet opnieuw kopen.