Hou van de reviews erbij de laatste tijd! Keep 'em coming!
Ik had dit weekend deze met mango/passievrucht, maar vond m niet geweldig. De fruitlaag was lekker maar de bodem vond ik niet zo lekker, beetje weeïg ofzo. 6je
2,99 bij Appie.
Een 6/10. Makkelijk, snel, wel prima van smaak, nieuw vegan-maatijd(je) in het assortiment is altijd goed. Maar… zou m toch niet snel opnieuw halen omdat zelf maken niet heel veel moeite is en wel veel lekkerder.
Echt perfect voor worstjes in bladerdeeg deze qua formaat!
Pigs in blankets hoor.
Deze chocolade mousse (vast niet nieuw, maar voor mij wel) is echt de beste chocolade mousse ooit die ik op heb uit de supermarkt. Super vol en romig van smaak, echte chocolade smaak. Ga deze zeker opnieuw kopen.
Deze chips is om te huilen. Amper smaak, sowieso niet hoe cheese onion normaal smaakt. Echt heel vlak, amper ui smaak. Ga ik zeker niet opnieuw kopen.
Ik mis die met caramel en chocolade…
ik ook
Dit wordt lang wachten tot de volgende delicieux…
Ze zijn er al een paar keer niet geweest, misschien moeten we opgeven
Of eerder zelf maken maar dat vind ik dan weer te veel moeite
Eens en ik maak het toch nooit zo lekker
Ik maak wel eens die brownies waar je alleen water en boter bij moet doen. Dat beslag is echt mega lekker.
Dit lijkt er wel op, maar er zit een gek nasmaakje aan.
Het eetbare cookie dough van deze serie is lekkerder!
Ik had laatst deze gehaald, vond het niks. Raar zurig smaakje zat eraan en qua kruiden smaakte het echt niet naar rendang. Op zich wel te eten als je geen rendang zou verwachten, maar zou het zeker niet nog eens halen
Heb de sate variant in huis liggen, vanavond maar eens uitproberen.