Nieuwe producten in de supermarkt #4

image

Thai sweet chili van Lays is een van mijn favo chips en hoewel die niet echt spicy is proef je daar nog wel een klein beetje de chili. Mijn eerste idee hierbij was meer zoete ketchup :smiling_face_with_tear: Niet zoals de Lays ketchupchips want die vind ik niet te vreten en deze komt nog wel op, maar wel echt een teleurstelling 5/10

2 likes

Deze had echt een goede crunch en de smaak had ook wel pit. Ik proefde echt dat het lekkere chips is, ook al is het niet mijn ding. Ik geef een 8/10
De 3 vrienden met wie ik was vonden m alledrie heerlijk.

8 likes

image

Heb ook deze gegeten. Smaakt echt naar pizza peperoni en ook een hele goede crunch. Deze smaak had ook iets pittigs. Echt lekkere dooreetchips en tenMinste niet zo’n vettige vieze kaassmaak zoals die pizza margarita chips van lays die er ineens was. Geen idee of die nog bestaat trouwens.
9/10

Edit: ja bestaan nog.

Deze zijn heel vies. Al eens eerder gereviewd maar 3/10 ofzo. Misschien zelfs 2/10

15 likes

Smaakt naar zeebanket met discodip, 7.5/10

28 likes

Klinkt echt goed.

6 likes

Ik vind deze heel lekker. Yoghurt is vrij dik en het lemongedeelte is precies de goede verhouding tussen zoet en zuur. 8,5/10.

7 likes

ik heb deze laatst gehaald (8/10 would recommend) en zelfs de kassajongen werd er enthousiast van. hij ging direct aan z’n kassacollega vragen of ze die al hadden gezien en dat hij die ging kopen om te eten na zonsondergang (ramadan)

7 likes

Waar koop je deze? Wat het klinkt heel goed.

3 likes

bij de lidl!
het is ook nog een laagje puur, melk en wit met de klassieke ondertoon van koetjesreep <3

4 likes

9 likes

Huh is dit diepvries?

4 likes

Nee

Oke, dan ben ik heel erg benieuwd naar de meerwaarde hiervan en wat het zo crunchy maakt :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik gok dat het nederlands crunchy is, dus beetgaar ipv doorgekookt zoals de meeste mensen doen😂

10 likes

Ja dit haha @Sjern

5 likes

Update: foto van de tartaar en chipolata worstjes gespot

20 likes

Jammer dat er geen plaatje bij de vega chipolataworstjes zit, heel benieuwd naar!

3 likes

Wtf?

Ik kan niet zonder mayo in mijn leven maar dit lijkt me echt 10x niks.

7 likes

Hahaha wtf! Voor op de cupcakes :yum:

5 likes

Echt verspilling van materiaal joh, waarom wil je toefjes mayonnaise :cry:

4 likes