Lijkt me echt een product wat we over een aantal maanden in de opruimingsbak vinden voor een euro ofzo.
Sowieso dat cultuurbarbaren dit op sushi gaan spuiten.
Ik ben echt voor experimenteren met eten en smaken, maar dit klinkt echt zo barbaars dat het strafbaar moet zijn
Heeft iemand die spoonable tompouce al gespot bij de AH?
zou haast denken dat het 1 april is, ik kan op google niks vinden op heniz mayo mousse
Ik ook niet maar het is te laat voor 1 april en het staat in een winkel dus het is wel zo haha.
Dit hebben ze een tijdje met beleg (hagelslag etc) bij ons in de AH gehad en dat was een grote tering zooi. Echt benieuwd hoe dat hier mee gaat
Ohh lijkt me best lekker. Een soort fluffy mayo haha
Vandaag 2 vliegen in een klap, bij de Hoogvliet:
Taksi ijsjes. De knetter variant in dit geval. Lekker fris, smaakt naar taksi () 8/10
Dit is levensgevaarlijk voor mij. Echt mega lekker! 9/10
5 euro voor gemixte groente
Ik zag er vandaag toevallig een staan in onze (kleine) AH! Niet meegenomen, ik heb de carrot cake plak geprobeerd. Conclusie: best oké, er zit ook iets van appel in. Niet lekkerder dan de carrot cake (per 3 verpakt) die ze al hadden bij de bakkerij. 7/10.
Ik durfde het al bijna niet te zeggen ik moet dit toch echt eens proberen
Doe het please haha. Ik wil hier een review van. Aan de foto te zien is het bij een AH(?).
Echt te belachelijk voor woorden dat mensen daar gewoon niet mee om kúnnen gaan. Daardoor worden dit soort initiatieven natuurlijk keer op keer afgeschoten omdat er mensen zo lollig willen zijn met troep maken. Doe dat lekker in je eigen keuken joh
Ik zit nu de mac & cheese van Croky te vreten en dit is echt de definitie van vies lekker. Ik hou niet van die term, maar dat is precies wat het is. Ik heb jaren geleden wel eens de ham/kaas smaak van Pringles geproefd en die smaakt dus exact zoals deze. Chemische kaas smaak op je chippie.
Bij ons was het ook. Maar vrij laag. Dus alle alleen gelaten kindjes die daar hagelslag gingen graaien. Sorry dan hoef ik al niet meer, als er zo een kwijl handje door heen heeft gegraaid.
Same. Ben nieuwsgierig genoeg om dit eens te proberen.
Ik kan het ook nergens vinden