Nieuwe producten in de supermarkt #4

Het is ook nep haha, had Heinz geDM’d.

7 likes

Uh nee.

5 likes

Met eigen ogen gezien. AH Vleuterweide!

Zegt Nenznenz, heb haar gevraagd. Lijkt me sowieso beetje raar om te faken. Snap ook niet waarom het nep zou zijn want dat is het dus niet.

Haha heb gebeld naar de supermarkt en het is echt waar. Sinds dinsdag. :wink: Winkel zei meteen ja dat hebben we en kom gerust langs als nog niemand het gelooft zei hij.

2 likes

@Fenayi Het zit je wel hoog he

16 likes

Nee maar het is onzin om te roepen dat het nep is.

Dit mysterie :joy: Als ze zegt dat ze het zelf gezien heeft zal het toch wel zo zijn?

1 like

Nouja gut en toen gooide iemand een tomaat en klapte de hele winkel?

Waarom zou Heinz tegen Bunnyslippers zeggen dat het nep is als dat het niet is? Ik zie ook overal dezelfde foto.

3 likes

Ik vertrouw het pas, als iemand het heeft gekocht met fotografisch bewijs

4 likes

Ik ben ook in de war nu haha, maar kan niet wachten op de foto’s en reviews (of niet).

8 likes

Waarom zegt de supermarkt dan dat het er staat?

5 likes

Met de krant van vandaag erbij graag.

9 likes

Zodat iedereen naar die supermarkt gaat, het er toch niet blijkt te zijn, maar dan toch wat anders koopt ‘want we zijn er nu toch’.

7 likes

Zou ik ook gedaan hebben om met mensen te fucken :rofl:

10 likes

:joy: Ik ben wel zwaar geïntrigeerd nu, ik wil antwoorden :face_with_monocle:

6 likes

Ik ga morgen wel naar de AH hier.

1 like

Foto ervan maken en de krant voor die dag er ook opzetten

3 likes

Zo in je mond spuiten op insta live mag ook. Alleen jammer dat morgen nog zo lang duurt.

5 likes

Ik ga zo naar AH en kijk wel even.

5 likes

Door dit mysterie gaat er wel een wereld voor me open. Tijdens een rondje Google kwam ik dit tegen: https://www.juliusjaspers.nl/chocolademousse-met-mayonaise/

“De vrouw noemt het heftig maar eet ondertussen wel de voorraad op!”, aldus deze receptschrijver.

:face_with_monocle: