Nieuwe producten in de supermarkt #4

Nouja gut en toen gooide iemand een tomaat en klapte de hele winkel?

Waarom zou Heinz tegen Bunnyslippers zeggen dat het nep is als dat het niet is? Ik zie ook overal dezelfde foto.

3 likes

Ik vertrouw het pas, als iemand het heeft gekocht met fotografisch bewijs

4 likes

Ik ben ook in de war nu haha, maar kan niet wachten op de foto’s en reviews (of niet).

8 likes

Waarom zegt de supermarkt dan dat het er staat?

5 likes

Met de krant van vandaag erbij graag.

9 likes

Zodat iedereen naar die supermarkt gaat, het er toch niet blijkt te zijn, maar dan toch wat anders koopt ‘want we zijn er nu toch’.

7 likes

:joy: Ik ben wel zwaar geïntrigeerd nu, ik wil antwoorden :face_with_monocle:

6 likes

Ik ga morgen wel naar de AH hier.

1 like

Foto ervan maken en de krant voor die dag er ook opzetten

3 likes

Zo in je mond spuiten op insta live mag ook. Alleen jammer dat morgen nog zo lang duurt.

5 likes

Ik ga zo naar AH en kijk wel even.

5 likes

Door dit mysterie gaat er wel een wereld voor me open. Tijdens een rondje Google kwam ik dit tegen: https://www.juliusjaspers.nl/chocolademousse-met-mayonaise/

“De vrouw noemt het heftig maar eet ondertussen wel de voorraad op!”, aldus deze receptschrijver.

:face_with_monocle:

Snap niet waarom mensen hier een supermarkt gewoon niet geloven. Alsof hij er beter van gaat worden door te liegen.

Omdat misschien die medewerker niet op de hoogte is?

3 likes

Er zit in elk geval hier iemand te trollen, wie weet ik niet. Ik zie er elk geval niks over op Twitter. Normaliter heb je een Twitter relletje over de meest stomme dingen.

1 like

Ik sta er wel nog voor open hoor. Kom maar door. En anders kan ik mss @George zo gek krijgen om een mayo mousse recept te maken.

5 likes

Pff ik zou toch het liefst nu stoppen met werken en naar de albert heijn rijden. Ik hou het niet meer.

48 likes

Het staat ook niet op de heinz site

Het is een nieuw complot van de overheid om ons te manipuleren en hersenspoelen. Mijn moeder kreeg vanmorgen haar 2e booster en waarschijnlijk zat er mayo mousse in de spuit.

25 likes

Plottwist, de oorsprong van sprayonnaise

5 likes