Nee niet gekocht. Beetje duur en lijkt mij niet lekker. Hoop dat iemand het hier gaat reviewen.
Helemaal insta waardig.
Misschien een toefje op een boterham avocado. Of op een broodje smos
Dit klinkt verkeerd ![]()
Shit wilde kijken of de Jumbo het ook heeft maar vergeten.
Eigenlijk lijkt het me best smerig maar ik ben te nieuwsgierig ofzo.
Niet echt nieuw, wel echt lekker. Ben positief verrast. Ik heb geen idee wat erin zit eigenlijk, maar goede mosterd honing smaak, de ham dingetjes zijn lekker, beetje rokerig en hammerig? Idk maar wel voor herhaling vatbaar, vind het alleen zo duur. 8/10
Ik heb dit zeker weten nagemaakt! ![]()
Woon je in de randstad? Het is een test-product en bij enkele Albert Heijn en Jumbo vestigingen te vinden in de regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam (kreeg een reactie van Heinz) ![]()
Nee haha. Naja heb niet idee dat ik echt iets mis verder haha.
Helemaal mee eens, vond dit echt een tegenvaller ![]()
Er is ook een ‘tonijn’salade van deze, die is ook best lekker! Al is die ‘beenham’ honing-mosterd wel iets beter nog.
Ik eet deze nu en vind de smaak echt heel raar, de nasmaak heeft iets weg van tandpasta ![]()
Heel medicinaal ofzo? Dr Kneipp op je Dorito.
Is die tonijnsalade net zo lekker of lekkerder dan die van Johma?
O, dat weet ik niet, die van Johma heb ik nog nooit gegeten. Ik vind hem wel lekkerder dan de vegan tonijnsalade van AH huismerk!
Die heb ik dan nog nooit geprobeerd haha. Maar ik ga dit merk ook eens proberen! Ik vind zelf de Johma vegan salades erg lekker!
Ja ik vind het ook een aanrader!!
Ik heb eindelijk de kip samba salade van johma, lekker pittig, maar wel lekkerder voor een toastje dan op brood
Ik vind die wel lekker, alleen de jackfruit slaat echt nergens op haha. Heeft echt 0 smaak en is super taai
Ik ben helaas nog geen winkel tegengekomen waar ze het hadden ![]()
Ik ben er niet zo’n fan van. De bbq-saus vind ik te zoet en de jackfruit zijn bijna alleen de harde stukken ![]()