Snap niet waarom mensen hier een supermarkt gewoon niet geloven. Alsof hij er beter van gaat worden door te liegen.
Maar… waarom zou Heinz erover liegen dat het NIET bestaat. Willen ze niet verkopen?
Omdat misschien die medewerker niet op de hoogte is?
Er zit in elk geval hier iemand te trollen, wie weet ik niet. Ik zie er elk geval niks over op Twitter. Normaliter heb je een Twitter relletje over de meest stomme dingen.
Ik sta er wel nog voor open hoor. Kom maar door. En anders kan ik mss @George zo gek krijgen om een mayo mousse recept te maken.
Pff ik zou toch het liefst nu stoppen met werken en naar de albert heijn rijden. Ik hou het niet meer.
Het staat ook niet op de heinz site
Het is een nieuw complot van de overheid om ons te manipuleren en hersenspoelen. Mijn moeder kreeg vanmorgen haar 2e booster en waarschijnlijk zat er mayo mousse in de spuit.
Volgens mij is Heinz een betere troll dan Lola en Kae bij elkaar.
Plottwist, de oorsprong van sprayonnaise
Spannond!
the plot thickens
Ik wilde hier net posten dat ik die spray mayonaise net in Utrecht in de AH heb gezien en of iemand het al gekocht had. Blijkbaar gaat het er al over.
Hier een foto voor bewijs:
Dan nu de volgende vraag: wie offert zich op voor een review?
Nou, als ik het vind ga ik het zeker kopen. Ik ben een willig slachtoffer.
Vooral mij niet geloven mensen. Bizar dat mensen echt denken dat een AH medewerker loopt te trollen tegen me.
Mijn eeuwige excuses
Oke het is je vergeven haha.
Haha het hielp niet dat Heinz zelf zei dat het nep was, maar hierbij alle lof naar jou. Hopelijk kan ik m ook zo kopen.