Ja dat het daar niet helemaal bekend is is ook wel beetje raar.
Heinz was dus de trol van dit verhaal. Tenzij @Fenayi en @flower ons voor het lapje houden. Maar ik gok dat ze zich niet zo erg vervelen om dat te doen.
Ik gok dat daar op een bepaalde afdeling niet helemaal goed gecommuniceerd is
Ik neem wel aan dat je het gekocht hebt? De eerste AH waar ik heen ben gegaan heeft het in ieder geval niet, wat een teleurstelling.
Vraag me dus af waar je dat mee moet eten.
Ik sla even over.
Het zal wel een soort marketing stunt zijn waar ze niks over mogen zeggen, dat het op random plekken te vinden is en mensen er over gaan praten (zoals hier dus vandaag). Over een paar weken zullen ze t wel aankondigen.
Nou heel eerlijk, als ik in een supermarkt zou werken en iemand zou bellen met de vraag ‘hebben jullie mayonaiseslagroom?’, dan zou ik denken dat het weer een of andere domme prankcall is en dan zou ik ook zeggen ja inderdaad, dat hebben we, kom maar langs
Oh spuit 11, het is echt haha
Ik heb gewoon uitgelegd wat er aan de hand was haha.
Die spuit () die mayonaise zo in de mond. Tuurlijk is dat niet te nassen. Je lepelt toch ook geen hele pot mayonaise uit alsof het een bak ijs is.
Overigens is dit product vooral handig als je practical jokes wilt uithalen, zoals een cupcake met een toef mayo ipv wat zoets. Dat of fancy huzarensalade.
Dit doet me denken van die fase van Mascha dat ze van alles mouse moest maken
Ik vind het wel een leuk concept!
“Zo fluffy komt klaar terwijl ze in een potje kokosolie roert”
Ik verheugde me op heel veel nieuwe producten, maar helaas 58 berichten over mayo
Ik denk vooral dat je hiermee perfect je p.atat kan ~aftoppen~ met een toefje mayo.
Nee niet gekocht. Beetje duur en lijkt mij niet lekker. Hoop dat iemand het hier gaat reviewen.
Helemaal insta waardig.