Nieuwe producten in de supermarkt #4

:upside_down_face:

2 likes

Hahaha iemand leest mee. :rofl:

Hardop gelachen. Op nenznenz haar Insta staat ook een review trouwens.

15 likes

Die spuit (:smirk:) die mayonaise zo in de mond. Tuurlijk is dat niet te nassen. Je lepelt toch ook geen hele pot mayonaise uit alsof het een bak ijs is.

Overigens is dit product vooral handig als je practical jokes wilt uithalen, zoals een cupcake met een toef mayo ipv wat zoets. Dat of fancy huzarensalade.

2 likes

Dit doet me denken van die fase van Mascha dat ze van alles mouse moest maken :joy::joy:

Ik vind het wel een leuk concept!

1 like

“Zo fluffy komt klaar terwijl ze in een potje kokosolie roert

2 likes

Misschien heb ik dit destijds nagemaakt :grimacing:

4 likes

Ik verheugde me op heel veel nieuwe producten, maar helaas 58 berichten over mayo :see_no_evil:

16 likes

Ik denk vooral dat je hiermee perfect je p.atat kan ~aftoppen~ met een toefje mayo.

8 likes

Nee niet gekocht. Beetje duur en lijkt mij niet lekker. Hoop dat iemand het hier gaat reviewen.

2 likes

Helemaal insta waardig.

4 likes

Misschien een toefje op een boterham avocado. Of op een broodje smos

Dit klinkt verkeerd :nauseated_face:

1 like

Shit wilde kijken of de Jumbo het ook heeft maar vergeten. :face_with_hand_over_mouth: Eigenlijk lijkt het me best smerig maar ik ben te nieuwsgierig ofzo.

3 likes

Niet echt nieuw, wel echt lekker. Ben positief verrast. Ik heb geen idee wat erin zit eigenlijk, maar goede mosterd honing smaak, de ham dingetjes zijn lekker, beetje rokerig en hammerig? Idk maar wel voor herhaling vatbaar, vind het alleen zo duur. 8/10

7 likes

Ik heb dit zeker weten nagemaakt! :joy:

3 likes

Woon je in de randstad? Het is een test-product en bij enkele Albert Heijn en Jumbo vestigingen te vinden in de regio Amsterdam, Utrecht en Rotterdam (kreeg een reactie van Heinz) :upside_down_face:

3 likes

Nee haha. Naja heb niet idee dat ik echt iets mis verder haha.

3 likes

Voor wie benieuwd is naar het vegan filetlapje, er staat nu een foto bij:

5 likes

Helemaal mee eens, vond dit echt een tegenvaller :pensive:

Er is ook een ‘tonijn’salade van deze, die is ook best lekker! Al is die ‘beenham’ honing-mosterd wel iets beter nog.

2 likes