Helemaal mee eens, vond dit echt een tegenvaller
Er is ook een ātonijnāsalade van deze, die is ook best lekker! Al is die ābeenhamā honing-mosterd wel iets beter nog.
Ik eet deze nu en vind de smaak echt heel raar, de nasmaak heeft iets weg van tandpasta
Heel medicinaal ofzo? Dr Kneipp op je Dorito.
Is die tonijnsalade net zo lekker of lekkerder dan die van Johma?
O, dat weet ik niet, die van Johma heb ik nog nooit gegeten. Ik vind hem wel lekkerder dan de vegan tonijnsalade van AH huismerk!
Die heb ik dan nog nooit geprobeerd haha. Maar ik ga dit merk ook eens proberen! Ik vind zelf de Johma vegan salades erg lekker!
Ja ik vind het ook een aanrader!!
Ik heb eindelijk de kip samba salade van johma, lekker pittig, maar wel lekkerder voor een toastje dan op brood
Ik vind die wel lekker, alleen de jackfruit slaat echt nergens op haha. Heeft echt 0 smaak en is super taai
Ik ben helaas nog geen winkel tegengekomen waar ze het hadden
Ik ben er niet zoān fan van. De bbq-saus vind ik te zoet en de jackfruit zijn bijna alleen de harde stukken
Ik ga kijkenš jammer dat de appie hier vandaag dicht is, had er wel zin een lekkere pizza in het zonnetje
Ik had die jackfruit ervaring helemaal niet! Beide mijn en mijn vriend zijn pizza hadden gewoon zachte jackfruit. Bbq saus vond ik ook niet per se zoet, wel wat pittiger. Ik zou 'm gewoon uitproberen als ik jou was, ik vond het ook een aanrader en heb hier ook ergens een review gepost
Ik vond hem ook erg lekker! Had 1 raar hard stukje jackfruit, maar de rest was gewoon zacht en lekker. Heel licht spicy idd
@Fenayi Ik heb de mayo gekocht hoor! Voor mijn mede Rotterdammers, hij is enkel te verkrijgen bij Jumbo Hesseplaats en voor de bijna maar net niet Rotterdammer ook in AH Sterrenhof 18 in Spijkenisse.
Ergens volgende week testen.
Daās een onnodige cliffhanger
Spuit m nu gewoon ff die fles gaat toch niet over datum
Schrijf je naam ergens op met die spuitshit.
Jullie klinken als creepy mannen die soms in mijn dm komen zeggen wat ik met mijn voeten moet doen.
Ja ik had ook een paar taaie, had de 2e gratis dus bij die heb ik de grootste brokken jackfruit eraf gehaald en dat was beter