Ik vond hem ook erg lekker! Had 1 raar hard stukje jackfruit, maar de rest was gewoon zacht en lekker. Heel licht spicy idd
@Fenayi Ik heb de mayo gekocht hoor! Voor mijn mede Rotterdammers, hij is enkel te verkrijgen bij Jumbo Hesseplaats en voor de bijna maar net niet Rotterdammer ook in AH Sterrenhof 18 in Spijkenisse.
Ergens volgende week testen.
Da’s een onnodige cliffhanger
Spuit m nu gewoon ff die fles gaat toch niet over datum
Schrijf je naam ergens op met die spuitshit.
Jullie klinken als creepy mannen die soms in mijn dm komen zeggen wat ik met mijn voeten moet doen.
Ja ik had ook een paar taaie, had de 2e gratis dus bij die heb ik de grootste brokken jackfruit eraf gehaald en dat was beter
Ja dat ontbrak nog in het supermarkt schap, een vegan notenpasta
Hoewel een walnotenpasta en een pistachepasta wel “ontbraken” had ik inderdaad ook liever wat anders gezien noemde het al in een ander topic, maar bijv een vegan suikervrije chocopasta of koekjes van deze lijn
Oh nou, pistache lijkt me wel heel lekker en bijzonder. Als er genoeg pistache in zit… aan de kleur te zien kan dat tegenvallen.
Als ik pistachepasta wil ga ik vaak naar de Turkse supermarkt… je hebt de goedkopere merken ong 4 euro per pot met meer suiker en toevoegingen wat ook makkelijk smeerbaar is of de echte pistachepasta van 6-6,5 euro per pot, met vaak een percentage van 70% pistache en wat meer korrelig/gemalen is… zo lekker om uit de pot te lepelen🤩
Bedankt voor de tip!
Niet helemaal nieuw, maar heb het nu pas bij ‘mijn’ lidl kunnen bemachtigen (de peanut butter variant)
Dit is zo smerig, ik heb mijn portie weggegooid en ik ben helemaal niet kieskeurig over wat ik in mijn mond stop. Normaal ben ik een enorme pindakaas liefhebber maar dit smaakt gewoon naar een soort waterig plastic. Wat een teleurstelling
Ik vind de originele van Ben and Jerry’s ook vrij waterig… echt zonde want Pindakaas
Die is idd ook echt niet lekker! En volgens mij is de peanut butter cup uit het assortiment
Ik zag net deze tiktok over de Heinz mayo:
Wel echt toefjes dus