Ah, had dan ff bij je post gezet dat het daarom ging
Haha die folderpagina’s zijn soms wel beetje een raad spelletje ja. ![]()
Fanta moet echt kappen met die nasty mystery smaken en gewoon Elderflower terugbrengen ![]()
Die grote hiervan smaken ook naar klei vind ik dus denk dat het dezelfde zijn. Ik had die laatst in stukjes in de oven gedaan met een reepje bladerdeeg er omheen in het midden, dus de worst stak nog uit aan beide kanten. Toen zijn ze wat gaan uitdrogen en zagen ze er ook veel meer uit als de echte knaks en waren ze veel lekkerder geworden, dus tip!
Die mousse is teeeeeering lekker. Lekkere mousse en dan onderin nog een mega decadent laagje
Enige probleem is dat het veel te kleine cupjes zijn
Ja die mousse is echt extreem lekker! Goedgekeurd door vegans, lactose intoleranten, en alles eters. De pistache versie is ook goed
Ik ben al zo lang op zoek naar de pistache variant, waar heb jij die gescoord?
Pistache versie?! Gimme. Vind die ander idd ook lekker.
@justaddicted en @Bunnyslippers ik dacht dat ik m gewoon bij de ah ofzo gekocht had maar volgens mij was het in duitsland
Bij de kaufland of rewe
Neem wel een lepel mee als ik weer eens naar Duitsland ga.
Die alpro mouse is echt zaaaalig!
De Ah citroen cheesecake was ook mega chemisch en het koeklaagje smakeloos(2/5 Sterren)
Die vegan tiramisu vond ik lekker, als in: vieslekker. Smaakt alsgoedkope supermarkt tiramisu (en niet als homemade/decadente culinaire shizzle) 4/5
De vegan cheesecake van Gü is wel heel erg lekker!![]()
Die van Alpro is heel lekker! Echt super luchtig tov die van ah zelf.
Mij valt de kokossmaak trouwens ook niet op
ik vind die van ah wel lekker maar meer omdat het net lijkt of je ijs aan het eten bent of zo.
Ik houd zelf niet van fris met fruit, maar vind de chocolade vanille erg lekker! ![]()
Heeft iemand deze al ergens gezien?
Ben wel benieuwd, vind die met Ananas echt super lekker.