Ja dat ontbrak nog in het supermarkt schap, een vegan notenpasta
Hoewel een walnotenpasta en een pistachepasta wel “ontbraken” had ik inderdaad ook liever wat anders gezien noemde het al in een ander topic, maar bijv een vegan suikervrije chocopasta of koekjes van deze lijn
Oh nou, pistache lijkt me wel heel lekker en bijzonder. Als er genoeg pistache in zit… aan de kleur te zien kan dat tegenvallen.
Als ik pistachepasta wil ga ik vaak naar de Turkse supermarkt… je hebt de goedkopere merken ong 4 euro per pot met meer suiker en toevoegingen wat ook makkelijk smeerbaar is of de echte pistachepasta van 6-6,5 euro per pot, met vaak een percentage van 70% pistache en wat meer korrelig/gemalen is… zo lekker om uit de pot te lepelen🤩
Bedankt voor de tip!
Niet helemaal nieuw, maar heb het nu pas bij ‘mijn’ lidl kunnen bemachtigen (de peanut butter variant)
Dit is zo smerig, ik heb mijn portie weggegooid en ik ben helemaal niet kieskeurig over wat ik in mijn mond stop. Normaal ben ik een enorme pindakaas liefhebber maar dit smaakt gewoon naar een soort waterig plastic. Wat een teleurstelling
Ik vind de originele van Ben and Jerry’s ook vrij waterig… echt zonde want Pindakaas
Die is idd ook echt niet lekker! En volgens mij is de peanut butter cup uit het assortiment
Ik zag net deze tiktok over de Heinz mayo:
Wel echt toefjes dus
Haha ik wilde ook net naar dit topic komen om deze tiktok te delen. Ik vind het er nog steeds niet echt lekker uitzien moet ik zeggen
Ik snap echt de toegevoegde waarde niet om het in toefjes bij de friet te eten
Twee nieuwe drankjes gespot in de ah. De Fanta heb ik al op, is roze en smaakt super zoet. Doet me denken aan snoepjes die ik niet thuis kan brengen, ik vind 't niet echt voor herhaling vatbaar. De rose lemonade moet ik nog proeven
Ohnee niet weer die Fanta horror. Is het dit keer weer 3 verschillende smaken en dat je niet weet welke je hebt, of is het gewoon 1 smaak?
geen idee eigenlijk. Deze is wel minder vies dan de vorige
Ga van de week even zoeken, ben toch weer benieuwd haha.
ok na die rose lemonade gedronken te hebben denk ik dat ik weet waar die nieuwe fanta naar smaakt Vind ze allebei niet zo lekker
Oh jeetje gaan we weer