Nieuwe producten in de supermarkt #4

@Hejira

Gelukkig hints

1 like

Ik durf niet meer met die Fanta. Dat was wel 1 van de meest teleurstellende dingen die ik nieuw heb gekocht in 2021. (Gedeelde eerste plek met KitKat smaakjes trouwens)

4 likes

Misschien moet het in de opbiecht topic maar ik vond de blauwe Mystery fanta echt lekker. Ik heb er wel paar liters van weg gedronken. Maar was wel zwanger toen. Misschien smaakt het nu niet meer zo top. Ga de roze zeker ook proberen.

3 likes

De lekkere variant was inderdaad prima, maar ik had telkens de gore wat uiteindelijk iets van tomaat ofzo bleek. Heb maar 2 keer de lekkere gehad.

3 likes

Ohhh dat wist ik niet zeg. Ik dacht het is gewoon 1 smaak. Wel toevallig dat ik dan steeds het zelfde smaak te pakken had. Welke dat dan was geen idee. Cassis vond ik het niet. Denk dan de granaatappel. Kan mij niet voorstellen dat ik die van tomaat lekker vond.

3 likes

Ik vond de ‘lekkere’ variant naar dolfijntjes of smurfen snoepjes smaken, beetje blue curacao achtig. Gewoon lekker fruitig en zoet. Die andere versie die ik telkens had was zuur en gewoon raar. Geloof dat er ook een versie met rabarber was, of misschien wel een combi van tomaat en rabarber whahaha.
Nouja…het was in ieder geval vies.

4 likes

Ja deze had ik steeds!!

3 likes

8 likes

Met deze vijftien pixels kan ik echt niks. Is er nog iets wat je wilt uitlichten?

23 likes

Ik zie wel gewoon een screenshot van de Gü cheesecakes bij de aldi :sweat_smile:

5 likes

Ah, had dan ff bij je post gezet dat het daarom ging

17 likes

Haha die folderpagina’s zijn soms wel beetje een raad spelletje ja. :see_no_evil:

4 likes

Fanta moet echt kappen met die nasty mystery smaken en gewoon Elderflower terugbrengen :sob:

7 likes

Die grote hiervan smaken ook naar klei vind ik dus denk dat het dezelfde zijn. Ik had die laatst in stukjes in de oven gedaan met een reepje bladerdeeg er omheen in het midden, dus de worst stak nog uit aan beide kanten. Toen zijn ze wat gaan uitdrogen en zagen ze er ook veel meer uit als de echte knaks en waren ze veel lekkerder geworden, dus tip!

6 likes

Die mousse is teeeeeering lekker. Lekkere mousse en dan onderin nog een mega decadent laagje

5 likes

Enige probleem is dat het veel te kleine cupjes zijn

5 likes

Ja die mousse is echt extreem lekker! Goedgekeurd door vegans, lactose intoleranten, en alles eters. De pistache versie is ook goed

6 likes

Ik ben al zo lang op zoek naar de pistache variant, waar heb jij die gescoord?

1 like

14 likes

Pistache versie?! Gimme. Vind die ander idd ook lekker.

3 likes