Nieuwe producten in de supermarkt #4

@justaddicted en @Bunnyslippers ik dacht dat ik m gewoon bij de ah ofzo gekocht had maar volgens mij was het in duitsland :grimacing: Bij de kaufland of rewe

5 likes

Neem wel een lepel mee als ik weer eens naar Duitsland ga.

9 likes

Die alpro mouse is echt zaaaalig!

De Ah citroen cheesecake was ook mega chemisch en het koeklaagje smakeloos(2/5 Sterren)

Die vegan tiramisu vond ik lekker, als in: vieslekker. Smaakt alsgoedkope supermarkt tiramisu (en niet als homemade/decadente culinaire shizzle) 4/5

2 likes

De vegan cheesecake van Gü is wel heel erg lekker!:yum:

5 likes

Die van Alpro is heel lekker! Echt super luchtig tov die van ah zelf.

Mij valt de kokossmaak trouwens ook niet op :joy: ik vind die van ah wel lekker maar meer omdat het net lijkt of je ijs aan het eten bent of zo.

4 likes

Ik houd zelf niet van fris met fruit, maar vind de chocolade vanille erg lekker! :yum:

3 likes

Heeft iemand deze al ergens gezien?

Alleen hier langs zien komen: Login • Instagram

2 likes

6 likes

Ben wel benieuwd, vind die met Ananas echt super lekker.

2 likes

Ik zag ze net bij de AH liggen, niet in het schap maar midden in de winkel als op=op actie (ook in de bonus).

1 like

Ik heb de Rose Lemonade gevonden en ik verwachtte echt iets goors, zoals een soort wc spray of vloeibare potpourri, maar het is echt mega lekker!!
Je proeft wel echt de roos en ergens IS het ook wel een soort Febreze, maar het is helemaal niet cringy of raar. Het is gewoon echt heel erg lekker! Dit is meteen mijn favoriete nieuwe frisdrank voor deze zomer.

3 likes

Ja die heb ik dus nog nooit gedronken omdat ik altijd dacht dat frisdrank met roos (of sowieso bloemen aroma) niet lekker zou zijn, maar ik denk dat ik die dus ook heerlijk ga vinden nu haha.

3 likes

Ik ben blij dat jij 'm zo lekker vind! Heb ik toch nog iets positiefs bereikt met m’n negatieve review :joy:

2 likes

De action heeft een neppe rose lemonade die ook wel lekker is vind ik!

4 likes

Ik heb m’n Tony’s abonnement weer binnen

Niet vies maar zou lekkerder zijn zonder de muisjes. Gaat dus z’n doel een beetje voorbij.
Ik geef m 2/5

Niet mijn ding. Te donker en puur en die koffie is ook heel sterk.
1/5

deze kun je ook in de winkel krijgen en daar ben ik blij om want hij is echt heerlijk. Allemaal kopen deze.
5/5. Heerlijk dat zoute en crunchy en lekkere chocola ook.

17 likes

Ja die vind ik qua smaak ook dik in orde (en er zit meer in dus dat is ook fijn), heb alleen het idee dat er wat minder prik in zit.

1 like

Ze kunnen bij Tony’s binnenkort wel de smaak op de verpakking over de lengte gaan neerzetten, zoveel verschillende dingen proppen ze in 1 reep haha

7 likes

Haha echt een bevestiging dat ik een goede keuze heb gemaakt door abbo op te zeggen, vond er zo vaak dingen inzitten die echt meh zijn

2 likes

Maar de voorpret is het waard voor me haha. Ik zie het meer als geld geven aan een goed doel en in ruil daarvoor krijg ik ook nog chocola! Ik leg ze meestal op werk/neem ze mee als “lekkers” als ik naar een vriendin ga/m’n vriend eet ze. Komt altijd wel op haha

5 likes