Wat is een rotidressing???
Mijn vriend zegt dat de Fanta ruikt naar mango maar smaakt naar passievrucht, ikzelf denk een bes/framboos. Erg zoet maar wel lekkerder dan die vorige
Misschien zijn er toch weer meerdere versies want dat was echt geen mango of passievrucht, ik proefde 0 zuurheid en juist veel van dat geparfumeerde van roos
Ik zou er zelf niet snel voor kiezen. Er zit voor mij niets vullend in. Geen eiwitbron en geen koolhydraatbron, alleen veel groente/fruit en aardig veel vet 35 gram. Denk door de dressing. Waardoor ik zelf vrij snel weer trek heb.
Zelf ga ik niet zo goed op veel vet in een salade dressing achteraf altijd buikpijn maar dat is persoon afhankelijk.
Wel fijn dat er een extra vegan maaltijd salade is.
Haha dit vroeg ik me dus ook echt af. Gemalen rotiplaat met water?
Deze net meegenomen. Gewoon een lekker drankje, smaakt voornamelijk erg naar aardbei. 8/10.
Edit: best logisch eigenlijk dat het naar aardbei smaakt
. Dr zit ook limoen, gember en vlierbessensap in. Aardbei overheerst.
Ja dat is er sowieso stond op een link die hier is gedeeld
Misschien is masala kruidendressing ofzo een betere benaming daarvoor? Denk tenminste dat dat bedoeld wordt.
Lijkt me best lekker maar ik vind dat zulke kant en klare salades eigenlijk altijd teveel sla enzo bevat en te weinig ‘toppings’? (Bij gebrek aan een beter woord)
Ja klopt zo moet je de dressing meer zien!
Oh en we houden vaak vaste gewichten aan voor de hoeveelheid sla en de rest! En sla is natuurlijk gordkoop, dus als er meer toppings op moeten gaat hij meer kosten ![]()
En mensen ik was benieuwd of mensen deze misschien al geproefd hadden, niet of het jullie wel of niet lekker leek ![]()
Oh oeps vergeten
sorry
Zijn er mensen die ook wel eens de banaan spelt pancakes van de Appie eten? Het is echt mijn favoriete ontbijt, maar volgens mij hebben ze iets aangepast en nu lijkt het net rubber
Terwijl ze eerst lekker fluffy waren.
Ik koop ze alleen in de bonus, anders vind ik ze echt te duur, maar komende week is het weer zover, dus ben nu wel benieuwd wat er veranderd is. Zou jammer zijn als ze er echt op achteruit zijn gegaan!
Ik heb een blikje gekocht! Ga zo ff proeven en de code scannen.
Klinkt lekker! Maar van mij had de. Bloemkoolrijst vervangen mogen worden door quinoa of gewone rijst. De roti dressing klinkt wel bijzonder trouwens. Klinkt wel als een leuke baan! Maken de collega’s van jou dan ook de recepten voor boodschappen enzo?
Edit: oh sorry je wilde niet horen of het lekker klinkt. Ik kom nooit bij de plus maar als ik er om denk ga ik er wel even naar op zoek. Is die ook te koop bij de Poeisz?
Hopelijk heb ik een slechte batch en zijn die van jou wel lekker!
Volgende week laat ik het weten!
Ja ik heb het ook gescand maar de site was nog niet live ofzo/ kreeg een soort aftelklok te zien
De variant van de roze Fanta die ik heb is lekker. Niet heel bijzonder maar gewoon prima. Beetje lychee achtig wellicht? Niet heel uitgesproken smaak, gewoon lekker fruitig.
Yessss dankje! Heb hem nog steeds niet bij AH gespot dus ik ga daar morgen even kijken