Mooie reviews!
Deze is lekker!
Heb hem toevallig ook net gekocht. Benieuwd naar!
Even reclame voor mezelf, want ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden:
https://www.plus.nl/product/plus-maaltijdsalade-mango-amandel-bak-400-gram-466361
Eindelijk weer een nieuwe vegan salade. Lekkere salade met onderop bloemkoolrijst waardoor hij niet te zwaar is. De dressing past goed bij de zoetheid van de mango en de amandelen geven een lekkere bite!
De Garlan is weer terug (bij de AH in mijn buurt) én er is een nieuwe smaak! Paprika met chili. Ga hem morgen proeven, zal dan laten weten of het wat is
Bedoel je dat jij deze hebt bedacht?
Doet me een beetje denken aan zo’n salade van de ah, maar die is best wel pittig en de amandelen zijn gerookt. Is deze salade wat zoeter?
Op die afdeling werk ik wel ja, maar mijn collega moet de credits voor het bedenken krijgen! Zodra hij iets heeft bedacht zorg ik dat alles er omheen gaat lopen!
Ja daar lijkt hij wel op, maar deze is toch wel anders!
@Sjern Het is dat je er naar vraagt: mij lijkt het totaal niet lekker haha
@Hejira shit Ben er voor gevallen haha. Heb twee flessen meegenomen en ze zijn allebei dezelfde smaak en ik dénk dat het smaak roos is !
Lijkt mij heel lekker, behalve die rotidressing. Die lijkt me er zo raar bij. Dan had ik liever een iets zurigere dressing gehad of een vinaigrette. En ik mis een eiwitcomponent zodat het ook maaltijdvullend kan zijn. Het is nu alleen maar groente fruit en een paar noten. Dus kikkererwten ofzo?
Wat is een rotidressing???
Mijn vriend zegt dat de Fanta ruikt naar mango maar smaakt naar passievrucht, ikzelf denk een bes/framboos. Erg zoet maar wel lekkerder dan die vorige
Misschien zijn er toch weer meerdere versies want dat was echt geen mango of passievrucht, ik proefde 0 zuurheid en juist veel van dat geparfumeerde van roos
Ik zou er zelf niet snel voor kiezen. Er zit voor mij niets vullend in. Geen eiwitbron en geen koolhydraatbron, alleen veel groente/fruit en aardig veel vet 35 gram. Denk door de dressing. Waardoor ik zelf vrij snel weer trek heb.
Zelf ga ik niet zo goed op veel vet in een salade dressing achteraf altijd buikpijn maar dat is persoon afhankelijk.
Wel fijn dat er een extra vegan maaltijd salade is.
Haha dit vroeg ik me dus ook echt af. Gemalen rotiplaat met water?
Deze net meegenomen. Gewoon een lekker drankje, smaakt voornamelijk erg naar aardbei. 8/10.
Edit: best logisch eigenlijk dat het naar aardbei smaakt . Dr zit ook limoen, gember en vlierbessensap in. Aardbei overheerst.
Ja dat is er sowieso stond op een link die hier is gedeeld
Misschien is masala kruidendressing ofzo een betere benaming daarvoor? Denk tenminste dat dat bedoeld wordt.
Lijkt me best lekker maar ik vind dat zulke kant en klare salades eigenlijk altijd teveel sla enzo bevat en te weinig ‘toppings’? (Bij gebrek aan een beter woord)