Nieuwe producten in de supermarkt #4

Als saus alleen dit, ook geen kruiden of zout verder. Alleen groente en vega gehakt erbij

5 likes

Mijn vriend en ik dachten aan granaatappel! En nu kan ik niks anders meer proeven.

2 likes

Vond deze ook lekker! Veel beter dan die Risotto variant.

5 likes

Oei die liggen hier nog in de vriezer. :melting_face:

1 like

Zijn gewoon prima te eten hoor, maar de minst geslaagde van die nieuwe hapjes. Vond ze wat muffig qua smaak omdat je vooral oregano proeft en die korrels risotto maken het een beetje naar qua textuur.
Moet alleen de Teriyaki nog proberen.

2 likes

Ik zie op Reddit een nieuwe Fanta smaak, dragon fruit :thinking: https://www.reddit.com/r/1200isplenty/comments/ujou25/cant_recall_if_anyone_reviewed_but_this_is/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

Nog weer zo’n gouden artikel :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Ohhh zou dat dan die mysterysmaak zijn…? @Yzile @Hejira

6 likes

Ja ik vermoed die ene die ik naar Lychee vond smaken!

Ik heb ze vandaag gegeten en voor mijn gevoel smaken ze nog exact hetzelfde. Ik hoop dus dat het een slechte batch was en de rest wel lekker is zoals vanouds!

5 likes

Gekregen bij de appie bestelling. Qua smaak 10/10

17 likes

:cry:

24 likes

Altijd met kip-kerrie :sob:

2 likes

4 likes

Lijkt me allemaal goor :rofl:

3 likes

Dit is echt niet lekker, maar ik heb het wel opgegeten natuurlijk, want ongesteld en cravings.
Smaakt super chemisch, zit wel soort van nep citroen cheesecake smaak aan maar 3/10

1 like

Yessss die met speculaas was heerlijk dus ben blij dat hij terug is!!

3 likes

100% mee eens. Niet van echt te onderscheiden dus ik denk dat veel vega(n)s hier heel blij van gaan worden. 10/10.

18 likes

11 likes

Ze beweren dat t echt ‘knakt’ dus ik ben benieuwd.

2 likes