Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja klopt zo moet je de dressing meer zien!

Oh en we houden vaak vaste gewichten aan voor de hoeveelheid sla en de rest! En sla is natuurlijk gordkoop, dus als er meer toppings op moeten gaat hij meer kosten :stuck_out_tongue:

En mensen ik was benieuwd of mensen deze misschien al geproefd hadden, niet of het jullie wel of niet lekker leek :stuck_out_tongue:

8 likes

Oh oeps vergeten :smiling_face_with_tear: sorry

4 likes

Zijn er mensen die ook wel eens de banaan spelt pancakes van de Appie eten? Het is echt mijn favoriete ontbijt, maar volgens mij hebben ze iets aangepast en nu lijkt het net rubber :sob: Terwijl ze eerst lekker fluffy waren.

Ik koop ze alleen in de bonus, anders vind ik ze echt te duur, maar komende week is het weer zover, dus ben nu wel benieuwd wat er veranderd is. Zou jammer zijn als ze er echt op achteruit zijn gegaan!

3 likes

Ik heb een blikje gekocht! Ga zo ff proeven en de code scannen.

3 likes

Klinkt lekker! Maar van mij had de. Bloemkoolrijst vervangen mogen worden door quinoa of gewone rijst. De roti dressing klinkt wel bijzonder trouwens. Klinkt wel als een leuke baan! Maken de collega’s van jou dan ook de recepten voor boodschappen enzo?

Edit: oh sorry je wilde niet horen of het lekker klinkt. Ik kom nooit bij de plus maar als ik er om denk ga ik er wel even naar op zoek. Is die ook te koop bij de Poeisz?

3 likes

Hopelijk heb ik een slechte batch en zijn die van jou wel lekker!

5 likes

Volgende week laat ik het weten!

2 likes

Ja ik heb het ook gescand maar de site was nog niet live ofzo/ kreeg een soort aftelklok te zien

4 likes

Vanaf morgen bij de Kruidvat!

7 likes

De variant van de roze Fanta die ik heb is lekker. Niet heel bijzonder maar gewoon prima. Beetje lychee achtig wellicht? Niet heel uitgesproken smaak, gewoon lekker fruitig.

4 likes

Yessss dankje! Heb hem nog steeds niet bij AH gespot dus ik ga daar morgen even kijken

1 like

Ik vind ze trouwens niet lekker.
Weet ook niet wat ik had verwacht aangezien ik bounty’s ook niet lekker vind. Ik denk dat ik had gehoopt dat het een crème was (net zoals bij de hazelnootvariant) maar het is dus meer de binnenkant van een bounty.

Oh ja ik had ook een soort crème verwacht! Nouja ga ze toch zoeken haha, ben nieuwsgierig

2 likes

Gevonden! Dankje @Boswandeling. Ik vind ze wel lekker, vind het heel erg lijken alsof ik zomer aan het eten ben haha. Misschien omdat ik het net in een brandende zon at. Maar vind het wel lekker voor af en toe, al blijft de originele het beste

3 likes

Ik heb dus die fanta gekocht, maar durf echt niet :joy::joy:

3 likes

Net geprobeerd en op zich een prima drankje. Op een of andere manier proef ik appelsap erin, terwijl er geen appels inzitten. Verder hebben ze er spinazie ingedaan wat voor mij niet nodig was. Door de spinazie krijgt het drankje een goor slootwater kleurtje.

Het is prima voor een keertje, maar niet iets wat ik vaak zou kopen.

5 likes

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:
Wie bedenkt dit soort dingen

7 likes

Bij de Jumbo! En die brownies versie is vegan!

4 likes

Meende me te herinneren dat deze aleens voorbij was gekomen in dit topic, en dus wss niet super nieuw, maar kan het niet meer vinden… iig: ik vind hem echt super lekker! Smaakt echt naar snickers maar dan ook een crunchy knopper laagje erin, heerlak

6 likes