Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ohhh ja vorig jaar was ik echt een tijd verslaafd aan deze :drooling_face:

2 likes

Ik vind deze en de kokosvariant inderdaad beiden heeerlijk!

3 likes

De nutsbar (met hazelnoot denk ik?) is ook lekker hiervan!

5 likes

Haha grappig, mijn mening is een stuk positiever.

Die met muisjes vind ik echt super lekker. Vind soms ook de extra’s in het chocola niet heel erg naar voren komen, bij deze is het echt goed aanwezig. En ik vind het een verbazingwekkend goede combi, terwijl ik helemaal niet van anijs houd. Ik geef hem een 4/5. Zou bijna zelfs 5/5 geven.

Ook de donkere vind ik super lekker omdat ik erg van donkere chocola en koffie hou. Verder niet mega bijzonder maar ik zou hem zelf wel opnieuw kopen. 4/5

4 likes

Bij de Jumbo:

20 likes

Dat aluminium folie van een blikje San Pellegrino trekken stond voor mij gelijk aan instant zomergevoel :pensive:.

17 likes

Volgens mij waren ze altijd 89 cent idd. Is de inhoud nog wel gelijk? Het lijken nu meer blikjes van 250 ml en ik dacht dat het altijd 330 ml was. De blikjes zijn er niet mooier op geworden in elk geval.

Edit: wel 330 zie ik. Dacht ineens kan de foto ook vergroten.

2 likes

Wij aten deze vandaag en ik vond het erg lekker! Echt goede smaak van gekarameliseerde ui dus beetje zoetig. Als ik gemakkelijk en snel wil eten ga ik het zeker nog eens halen

9 likes

Ik ben echt verslaafd aan de roze Fanta. Ik denk dat het roos is maar sinds de post van @Hejira kan ik er ook wel lychee in proeven

6 likes

Ik had vandaag nog een blikje gekocht en die was duidelijk anders, heel erg perzik. Vond die niet lekker.

3 likes

Ah nu baal ik dat ik die vandaag toch niet mee heb genomen. Heb je er nog wat bij/doorheen gedaan of gewoon alleen dit als saus?

2 likes

Screenshot 2022-05-05 22.24.37

Ik heb deze gegeten en ik vind ze lekker! Makkelijk klaar te maken in de oven, goed op smaak (niet te pittig maar ook niet te flauw) en krokant. Niet iets wat ik telkens zal kopen, maar wel heel geschikt als vervanging voor standaard hapjes.
8/10

7 likes

Als saus alleen dit, ook geen kruiden of zout verder. Alleen groente en vega gehakt erbij

5 likes

Mijn vriend en ik dachten aan granaatappel! En nu kan ik niks anders meer proeven.

2 likes

Vond deze ook lekker! Veel beter dan die Risotto variant.

5 likes

Oei die liggen hier nog in de vriezer. :melting_face:

1 like

Zijn gewoon prima te eten hoor, maar de minst geslaagde van die nieuwe hapjes. Vond ze wat muffig qua smaak omdat je vooral oregano proeft en die korrels risotto maken het een beetje naar qua textuur.
Moet alleen de Teriyaki nog proberen.

2 likes

Ik zie op Reddit een nieuwe Fanta smaak, dragon fruit :thinking: https://www.reddit.com/r/1200isplenty/comments/ujou25/cant_recall_if_anyone_reviewed_but_this_is/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

Nog weer zo’n gouden artikel :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Ohhh zou dat dan die mysterysmaak zijn…? @Yzile @Hejira

6 likes