Ja ik vermoed die ene die ik naar Lychee vond smaken!
Ik heb ze vandaag gegeten en voor mijn gevoel smaken ze nog exact hetzelfde. Ik hoop dus dat het een slechte batch was en de rest wel lekker is zoals vanouds!
Altijd met kip-kerrie
Lijkt me allemaal goor
Dit is echt niet lekker, maar ik heb het wel opgegeten natuurlijk, want ongesteld en cravings.
Smaakt super chemisch, zit wel soort van nep citroen cheesecake smaak aan maar 3/10
Yessss die met speculaas was heerlijk dus ben blij dat hij terug is!!
100% mee eens. Niet van echt te onderscheiden dus ik denk dat veel vega(n)s hier heel blij van gaan worden. 10/10.
Ze beweren dat t echt ‘knakt’ dus ik ben benieuwd.
De kip samba vind ik persoonlijk nog lekkerder. Geen idee of het op het echte lijkt want die smaak heb ik nog nooit gegeten. Was laatst ook super snel op toen er bezoek was.
Hee die heb ik in het echt gespot net:
Ik vind het niet echt van toegevoegde waarde want je kunt het ook gewoon beide op je brood smeren.
Ik was op zoek naar beleg van een ander soort noot zoals amandel of pistache maar daar hadden ze helemaal niks van
Nee klopt!
De jumbo wel…
Ik hoorde hier allemaal lovende dingen over maar dit is echt walgelijk echt gewoon banaan pastinaak pap. Waarom dacht ik dat dit lekker zou zijn?? Helaas voor mijzelf had ik er gelijk 4 gekocht
Pastinaak smaakt vrij sterk. Snap niet dat je dat erin doet ipv wortel of iets dergelijks.
Banaan is ook erg sterk van smaak, dus op zich kan ik wel volgen dat de smaken elkaar aan kunnen. Pastinaak is wel lekker zoetig ook met anijssmaak. Ik vind de combi niet heel gek, maar door de zoetstof haak ik af, bah.
Sorry voor de onsmakelijke foto, maar ik had deze nog niet eerder gezien in de AH to go. Ik weet niet waarom ik verwacht had dat het lekker was, maar ik vond hem echt zwaar tegenvallen. Geen goede vega kip, weeïge smaak, af en toe een vleug kokos, maar verder gewoon geen smaak. En het leek gemarineerd te zijn in een soort viezige mayo, maar die kan ik op de ingrediëntenlijst niet terugvinden. Heb hem dus ook niet opgegeten, terwijl ik normaal niet zo moeilijk ben.