Nieuwe producten in de supermarkt #4

3 likes

:roll_eyes: vind het nu al lame.

10 likes

Lekker vernieuwend ook, maischips met kaas

12 likes

Je zou toch denken dat als het zijn droom was dat hij iets langer over de smaak zou nadenken

3 likes

Ik ben zo’n makkelijk influencer doelwit.

Niet bijzonder, wel lekker! Beetje cheeto cheese puff-achtig maar dan net wat krokanter. 7/10

7 likes

Dus je proeft niet een beetje krikkie??? Nahhh…

4 likes

Als krikkie naar kaas smaakt…

1 like

Volgens mij eet ik precies dit nu. Populaire snack in IJsland.

8 likes

Inhoud lijkt idd precies hetzelfde!

Ik ga de krikkies kopen als ik thuis ben. Vergelijkend warenonderzoek :ok_hand:t2:

8 likes

Hij is daar (volgens mij vorig jaar) ook geweest dus hij zal wel ‘geinspireerd’ zijn :rofl:

5 likes

:eyes: chipsplagiaat.

7 likes

Ze hadden nog een soort, iets met strips.
Recensie volgt!

3 likes

Elke keer reclame hiervan maar wekenlang niks in de winkel kunnen vinden - tot gisteren!

image

Wel oké qua smaak, kazig maar wel een beetje vettige smaak en helaas proef ik weinig mosterd. Had hem pittiger gehoopt.

2 likes

Ik vind deze ook mwah. Alsnog de zak opgegeten, maar miste idd pit. Proefde wel mosterd en ook wel kaas, maar gewoon beetje saai.

Ik wil nog steeds dat ze die saté tijgernootjes van vroeger terughalen, die waren zo lekker.

3 likes

Ik vond deze echt zo cheap lekker ofzo, mosterd proef je totaal niet maar gewoon een hele chemische kaassmaak en je blijft er van vreten.

3 likes

Ja dat wel inderdaad!

1 like

De kaassmaak is ver te zoeken. Niets bijzonders ook verder. Zak wel in een keer leeggevroten, want ze zijn wel lekker. 6/10

4 likes

Vond ze echt teleurstellend. Gewoon cheetosballetjes. En €1,50 voor een klein zakje

3 likes

Hier gisteren ook gegeten en ik proefde juist amper kaas. Mosterd nam heel erg de overhand haha!

2 likes