vind het nu al lame.
Lekker vernieuwend ook, maischips met kaas
Je zou toch denken dat als het zijn droom was dat hij iets langer over de smaak zou nadenken
Ik ben zo’n makkelijk influencer doelwit.
Niet bijzonder, wel lekker! Beetje cheeto cheese puff-achtig maar dan net wat krokanter. 7/10
Dus je proeft niet een beetje krikkie??? Nahhh…
Als krikkie naar kaas smaakt…
Inhoud lijkt idd precies hetzelfde!
Ik ga de krikkies kopen als ik thuis ben. Vergelijkend warenonderzoek
Hij is daar (volgens mij vorig jaar) ook geweest dus hij zal wel ‘geinspireerd’ zijn
chipsplagiaat.
Elke keer reclame hiervan maar wekenlang niks in de winkel kunnen vinden - tot gisteren!
Wel oké qua smaak, kazig maar wel een beetje vettige smaak en helaas proef ik weinig mosterd. Had hem pittiger gehoopt.
Ik vind deze ook mwah. Alsnog de zak opgegeten, maar miste idd pit. Proefde wel mosterd en ook wel kaas, maar gewoon beetje saai.
Ik wil nog steeds dat ze die saté tijgernootjes van vroeger terughalen, die waren zo lekker.
Ik vond deze echt zo cheap lekker ofzo, mosterd proef je totaal niet maar gewoon een hele chemische kaassmaak en je blijft er van vreten.
Ja dat wel inderdaad!
De kaassmaak is ver te zoeken. Niets bijzonders ook verder. Zak wel in een keer leeggevroten, want ze zijn wel lekker. 6/10
Vond ze echt teleurstellend. Gewoon cheetosballetjes. En €1,50 voor een klein zakje
Hier gisteren ook gegeten en ik proefde juist amper kaas. Mosterd nam heel erg de overhand haha!