Nieuwe producten in de supermarkt #4

Hou :clap:t2: me :clap:t2: tegen :clap:t2: wow dit klinkt zo lekker

6 likes

Ik vond m tegenvallen doordat je het citroen ook zo goed proefde

1 like

Ja, ik heb het gevoel dat je die citroen(-nasmaak) sterker proeft omdat er bepaalde zoetstoffen in zitten die dat veroorzaken.

Ja zou wel kunnen. Alleen roos was lekker geweest vind ik.

4 likes

Deze is heeeerlijk met likeur 43!

6 likes

Ik heb dit zojuist gekocht bij de Kruidvat.

15 likes

Ik vind het zurige erin (vind het niet echt citroen maar meer citric acid) juist zo lekker! Overigens lijkt het wel of de blikjes iets minder lekker zijn dan de flessen, heel gek.

2 likes

Waarom moet er nou weer rozijnen erin :cry:

9 likes

Ik ben eerder teleurgesteld over de munt :smiling_face_with_tear:

8 likes

Maar hoe smaakt het? :grin:

4 likes

Gewoon deze hele salade :neutral_face:

11 likes

Altijd die vieze rozijnen :sob:

7 likes

Omg, mijn vriend heeft voor mij de Almhof pistacheyoghurt meegenomen. Eindelijk!! Had ik hier nog nooit gezien, maar in een ander dorp verkopen ze hem blijkbaar wel. :star_struck: Heel benieuwd naar!

10 likes

Dit is de AH cookie pistache:

Heb een halve gegeten maar wowww wat machtig. Wel heel lekker. Je proeft duidelijk pistache en witte chocola maar er zit ook iets anders bij, smaakt bijna spijsachtig. Hij krijgt een 8/10 maar je moet er wel echt kleine hapjes van nemen anders is het overkill denk ik.

21 likes

Deze gisteren gehaald, normaal heb ik altijd de oatley barista. Vind deze nog lekkerder eigenlijk, maakt helaas qua prijs weinig uit.

3 likes

Ja ik dacht ook dat er spijs in zat! Ik vond de koek wel okΓ©, inderdaad machtig maar ook wel een wat muffe smaak ofzo. Misschien door pistachenoten?

Ik heb er een aantal gekocht, maar de laatste had echt een schimmelsmaak. Heel erg vies. :sob: Durf ze nu niet meer te kopen.

3 likes

Lijkt mij vies🀒

4 likes

Door de linzen? Dat is een limburgs soort deeg, en niet de peulvrucht linzen haha.

23 likes

Ah dat kende ik inderdaad niet haha, ik schrok alπŸ™ˆ

3 likes