Misschien verschilt het nog per batch ook Ik ga het nog een kans geven en anders kies ik voortaan weer voor wasabinootjes haha
Ik ben heel erg benieuwd of dit in de categorie DE ijskoffie in zo’n beker valt
valt of echt alleen amandeldrank met koffie-extract is.
Deze is er al best lang toch? Echt fuuuucking lekker vind ik
@CloserToFine wel beetje die categorie maar wat minder zoet vind ik! (al is mijn laatste DE ijskoffie lang geleden)
wow is dat zo? ik heb dit nog nooit eerder gezien, maar ik wil het wel ;-;
Ik zag deze pizza gister bij de Jumbo! Volgens mij nieuw, want heb het nooit eerder gezien. Lijkt me best lekker! & het is vegan
deze is wel lekker vond ik! Is er al een jaar of twee maar echt een enigma pizza. Zo nu en dan ligt ie bij mijn jumbo of plus in de vriezer, dan is ie weer een maand of 2 weg. Soms denk ik dat maar 1 filiaal tegelijk ze in hun schap mag hebben liggen ofzo. Maar waarschijnlijk gaat ie er gewoon steeds uit door slechte verkoop en wordt ie dan opnieuw aangevraagd door verdrietige vegans?
Oh echt! Nooit eerder gezien, wil m deze week wel eens proberen. Wel gek dat ie steeds uit het assortiment gaat?
zal wel per jumbo verschillen hoor, die bij mij in de buurt is nogal fickle met hun assortiment. De jumbo in de stad waar ik soms kom heeft m gewoon nooit gehad, de jumbo in een dorp hiernaast heeft m altijd maar ik heb echt geen zin om te fietsen
Late reactie, maar ik vind die Rose Lemonade van Royal Club ook superlekker! Ik vind hem ook heel goed smaken in combinatie met gin. Hoop dat dit geen tijdelijke variant is.
De literfles is nu trouwens in de aanbieding voor €1 bij AH.
Hou me
tegen
wow dit klinkt zo lekker
Ik vond m tegenvallen doordat je het citroen ook zo goed proefde
Ja, ik heb het gevoel dat je die citroen(-nasmaak) sterker proeft omdat er bepaalde zoetstoffen in zitten die dat veroorzaken.
Ja zou wel kunnen. Alleen roos was lekker geweest vind ik.
Deze is heeeerlijk met likeur 43!
Ik vind het zurige erin (vind het niet echt citroen maar meer citric acid) juist zo lekker! Overigens lijkt het wel of de blikjes iets minder lekker zijn dan de flessen, heel gek.