Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik ben eerder teleurgesteld over de munt :smiling_face_with_tear:

8 likes

Maar hoe smaakt het? :grin:

4 likes

Gewoon deze hele salade :neutral_face:

11 likes

Altijd die vieze rozijnen :sob:

7 likes

Omg, mijn vriend heeft voor mij de Almhof pistacheyoghurt meegenomen. Eindelijk!! Had ik hier nog nooit gezien, maar in een ander dorp verkopen ze hem blijkbaar wel. :star_struck: Heel benieuwd naar!

10 likes

Dit is de AH cookie pistache:

Heb een halve gegeten maar wowww wat machtig. Wel heel lekker. Je proeft duidelijk pistache en witte chocola maar er zit ook iets anders bij, smaakt bijna spijsachtig. Hij krijgt een 8/10 maar je moet er wel echt kleine hapjes van nemen anders is het overkill denk ik.

21 likes

Deze gisteren gehaald, normaal heb ik altijd de oatley barista. Vind deze nog lekkerder eigenlijk, maakt helaas qua prijs weinig uit.

3 likes

Ja ik dacht ook dat er spijs in zat! Ik vond de koek wel oké, inderdaad machtig maar ook wel een wat muffe smaak ofzo. Misschien door pistachenoten?

Ik heb er een aantal gekocht, maar de laatste had echt een schimmelsmaak. Heel erg vies. :sob: Durf ze nu niet meer te kopen.

3 likes

Lijkt mij vies🤢

4 likes

Door de linzen? Dat is een limburgs soort deeg, en niet de peulvrucht linzen haha.

23 likes

Ah dat kende ik inderdaad niet haha, ik schrok al🙈

3 likes

Krijg je hier een beetje compacte schuim van?

5 likes

Ja, vind ik wel. Vergelijkbaar met die van oatly.

2 likes

6 likes

Deze is echt superlekker! Al mis ik de vorige met zalm-dille wel :disappointed_relieved:

3 likes

Ik heb deze laatst geprobeerd. Lekker, maar niet superspeciaal. Het lijkt vooral op een smeuïg bamihapje, vind ik. De Mexicaanse salsahapjes vond ik net een tikkie lekkerder en wat meer bijzonder.
7/10

8 likes

Ik heb deze gisteren geprobeerd en het is ok. Het ruikt naar mokka, maar het smaakt waterig. Maar ik vind sojamelk sowieso waterig smaken. Ik zie mij zelf wel drinken wanneer het echt heet is en ik te lui ben om ijskoffie te maken. Maar echte ijskoffie is lekkerder.

6,5/10

1 like

Hmm op zich wel interessant, zou het lekkerder zijn met een extra koffie erdoor denk je?

4 likes

Ik denk het wel, want een echte koffiesmaak heeft het niet. Het is ongeveer dezelfde smaak als een witte chocoladereep met cappuccino smaak. Het is meer mokka dan wat anders.

Denk ook wel dat het lekker is om in je koffie te doen ipv melk.

2 likes