Ik hoop zo dat dit lekker is
Oh ben heel benieuwd naar deze! Die met chilli klinkt ook wel goed. Tot nu toe nam ik vaak Rositas flatbread, dat is ook wel een lekker flatbread.
Ik heb de risottoballetjes geprobeerd. Ik vond ze wel oké, niet heel bijzonder, 7/10. Ik had ze uit de oven en niet uit de airfryer, ik denk dat ze uit de airfryer wel iets lekkerder zijn!
Van Liga en sultana ook? Want bij mijn ah is het echt alleen bepaalde smaken daarvan. Alsof die specifieke smaken uit het assortiment gaan
Die staan ook in de op=op bonus online…
Klopt, maar wel ook maar deels, dus wellicht gaat het gewoon uit het assortiment en komt het niet terug. Al zou dat imo best een misstap zijn voor de ah
Altijd zo balen als ren favoriet er uit gaat ![]()
Is dit matze-achtig? Nog nooit gezien
Nu het toch over uit het assortiment gaan gaat… ik kan bij 2 AH’s (waarvan 1 XL) geen rambol kaas meer vinden. Stond voorheen altijd op
2 plekken, vers en voorverpakt. Iemand nog gezien? Vind het echt vies lekker
En bij mijn AH zijn de vega saucijzenbroodjes uit het assortiment
natuurlijk zijn er nog wel 132 soorten snacks met vlees erin, gelukkig maar wat zouden al die arme vleeseters anders toch moeten.
Ja bij mijn AH ook
alle vegasnacks lijkt het wel, waren eerst ook frikandelbroodjes enzo maar die zijn er ook allemaal niet meer. Echt stom
Ja hier was dus ook alles weg! Ik eet het niet maar volgens mij waren er zelfs geen kaasbroodjes e.d. meer?
De medewerker zei zoiets
Ik dacht dat het aan mijn albert heijn lag, maar blijkbaar niet. Echt vervelend, dan zijn ze er alleen nog bij ah to go. Waar ze nu ook trouwens vegan kaasbroodjes hebben ![]()
Soms denk dat de Appie diep van binnen een hekel heeft aan de plantaardige medemens met die stomme vegetarische week gesponsord door de Postcodeloterij in samenwerking met Unilever en verder vooral steeds lekkerder dingen uit het assortiment haalt.
Ohh bij mij zijn die er gelukkig nog wel, maar ben alsnog bitter over alle vega snacks, echt zo’n onzin om die er allemaal uit te halen
Hier zijn die er zelfs nooit geweesg
Komt omdat ze te weinig aan jullie verdienen en innoveren kost geld ![]()
Bij de keuringsdienst van waarde vertelden ze juist dat ze goed verdienen op die vegan producten dus dat het juist interessant is? Die doelgroep is bereid meer te betalen voor vegan producten dan andere mensen voor niet-vegan producten. Dus misschien komen er vervangingen in het assortiment? ![]()
Geïnfluenced door het forum, heb ik deze ook gelijk gehaald bij onze tussenstop in Vik. En de 3 supermarkten die we daarna nog tegenkwamen nog een keer.