Nieuwe producten in de supermarkt #4

AH heeft van hun eigen merk ook chocolate chip kruidnoten!

1 like

Ik vond die Milka kruidnoten helemaal niet zo lekker. Een beetje misselijkmakend ook. Waar komt die kaneel ineens vandaan?

Oh nice, dan ga ik daar ook naar op zoek.

2 likes

Ja deze vind ik echt lekker! Het zijn eigenlijk net kleine koekjes

Weet iemand of de milkakruidnoten ook echt smaken naar de chocola van milka? Ik heb laatst lavacakes en ijs van milka gehad, maar dat leek echt absoluut niet op milka. Ik vond het allebei echt een tegenvaller, want normaal vind ik juist die chocola heel lekker.

1 like

Die rotsjes zijn ook heel lekker. Vooral de witte :heart_eyes:

Wilde eigenlijk die mega pepernoten kopen maar die vond ik wel echt duur? En er zat puur bij

23 likes

Ze smaken gewoon naar kleine chocokoekjes!

1 like

Oh no…dit worden weer zware maanden :scream: Kilo’s gevulde speculaas, gegarandeerd.

3 likes

Ja echt erg :joy::joy: ik begin vroeg en dan ben ik het hopelijk snel zat

Dat is ook mijn tactiek! Het werkt wel enigszins moet ik zeggen :joy:

1 like

@Warboel Nah vind ik niet, de kaneel is erg overheersend je proeft amper chocolade

Zou dan eerder dit kopen, echt m’n favo koekjes

5 likes

De confetti kruidnoten zijn met een laag witte chocola en sprinkles!
zelf nog niks gekocht. Vond het aardig duur en ben al te dik. Ben benieuwd hoe lang ik me kan inhouden :crazy_face:

2 likes

Kon de pepernoten bij Jumbo niet vinden en een medewerkster lachte me bijna uit toen ik ernaar vroeg 🥲

4 likes

Ja alleen jammer dat de paaseitjes steeds vroeger in de winkel liggen

Bedankt voor de waarschuwing! Ik vind kaneel icm chocolade echt :nauseated_face:

1 like

Kijk ik scheef of kan je bij AH nog geen pepernoten online bestellen? :face_with_monocle:

3 likes

Wait. Serieus? Hier lagen nog geen Kruidnoten maar heeft iemand deze al geprobeerd??

Die Milka kruidnoten hebben ook Bastogne smaak. Vandaar de kaneel hahaha.

Ik had ook echt niet door dat die Milka kruidnoten ook in samenwerking zijn met Bastogne…totdat ik mn foto van het schap bekeek :joy:

1 like

Vanaf de 31e staat op de site

1 like

Smaakt ook echt niet naar kruidnoot, ook niet qua structuur. Teleurstellend.

Koop inderdaad liever gewoon de koekjes die @Xiomara deelde, die zijn zoooooo lekker

Ik vond ze ook echt super lekker. Heb een zakje gekocht.
Kon ze echt niet weerstaan dus heb ze weg gegeven.
Smaken inderdaad totaal niet naar kruidnoten maar heel lekker naar chemisch aardbei en nog iets.

3 likes