Oh no…dit worden weer zware maanden
Kilo’s gevulde speculaas, gegarandeerd.
Ja echt erg 
ik begin vroeg en dan ben ik het hopelijk snel zat
Dat is ook mijn tactiek! Het werkt wel enigszins moet ik zeggen 
@Warboel Nah vind ik niet, de kaneel is erg overheersend je proeft amper chocolade
Zou dan eerder dit kopen, echt m’n favo koekjes
De confetti kruidnoten zijn met een laag witte chocola en sprinkles!
zelf nog niks gekocht. Vond het aardig duur en ben al te dik. Ben benieuwd hoe lang ik me kan inhouden 
Kon de pepernoten bij Jumbo niet vinden en een medewerkster lachte me bijna uit toen ik ernaar vroeg 🥲
Ja alleen jammer dat de paaseitjes steeds vroeger in de winkel liggen
Bedankt voor de waarschuwing! Ik vind kaneel icm chocolade echt 
Wait. Serieus? Hier lagen nog geen Kruidnoten maar heeft iemand deze al geprobeerd??
Die Milka kruidnoten hebben ook Bastogne smaak. Vandaar de kaneel hahaha.
Ik had ook echt niet door dat die Milka kruidnoten ook in samenwerking zijn met Bastogne…totdat ik mn foto van het schap bekeek 
Vanaf de 31e staat op de site
Smaakt ook echt niet naar kruidnoot, ook niet qua structuur. Teleurstellend.
Koop inderdaad liever gewoon de koekjes die @Xiomara deelde, die zijn zoooooo lekker
Ik vond ze ook echt super lekker. Heb een zakje gekocht.
Kon ze echt niet weerstaan dus heb ze weg gegeven.
Smaken inderdaad totaal niet naar kruidnoten maar heel lekker naar chemisch aardbei en nog iets.
ik heb de bolletje appeltaart op (en de bolletje kokos, in een uur tijd). Vond ze wel lekker, maar niet nogmaals het kopen waard. Maar een gedeelte van de kruidnoten is gecoat met chocolade.
Ik vond deze in Duitsland (ja, ik ben team Senseo don’t hate me). De koffie moet ik nog proeven, maar de chips is lekker!
ik dacht even wooow die chips moet ik hebben, maar Duitsland 
Deze hadden ze een keer bij Xenos en ze waren extreem lekker dus je kunt je mijn teleurstelling nu voorstellen 
Ze hebben nu grotere bakjes van die cotton candy druiven bij de Appie, cotton sweets heten ze. Wel echt slechte kwaliteit, heb twee bakken besteld dus die moet ik in twee dagen wegwerken. Maar een stuk goedkoper en superlekker, dus ik vind het niet erg.
De groene smaken wel hetzelfde! Ik denk de rode ook, dat zijn ook cotton sweets toch?
Ooh ik zie het nu ook, had bijna ook rode besteld. Dat zullen dan inderdaad normale druiven zijn. Jammer, leek me wel interessant!