AH heeft van hun eigen merk ook chocolate chip kruidnoten!
Ik vond die Milka kruidnoten helemaal niet zo lekker. Een beetje misselijkmakend ook. Waar komt die kaneel ineens vandaan?
Oh nice, dan ga ik daar ook naar op zoek.
Ja deze vind ik echt lekker! Het zijn eigenlijk net kleine koekjes
Weet iemand of de milkakruidnoten ook echt smaken naar de chocola van milka? Ik heb laatst lavacakes en ijs van milka gehad, maar dat leek echt absoluut niet op milka. Ik vond het allebei echt een tegenvaller, want normaal vind ik juist die chocola heel lekker.
Die rotsjes zijn ook heel lekker. Vooral de witte
Wilde eigenlijk die mega pepernoten kopen maar die vond ik wel echt duur? En er zat puur bij
Ze smaken gewoon naar kleine chocokoekjes!
Oh no…dit worden weer zware maanden Kilo’s gevulde speculaas, gegarandeerd.
Ja echt erg ik begin vroeg en dan ben ik het hopelijk snel zat
Dat is ook mijn tactiek! Het werkt wel enigszins moet ik zeggen
@Warboel Nah vind ik niet, de kaneel is erg overheersend je proeft amper chocolade
Zou dan eerder dit kopen, echt m’n favo koekjes
De confetti kruidnoten zijn met een laag witte chocola en sprinkles!
zelf nog niks gekocht. Vond het aardig duur en ben al te dik. Ben benieuwd hoe lang ik me kan inhouden
Kon de pepernoten bij Jumbo niet vinden en een medewerkster lachte me bijna uit toen ik ernaar vroeg 🥲
Ja alleen jammer dat de paaseitjes steeds vroeger in de winkel liggen
Bedankt voor de waarschuwing! Ik vind kaneel icm chocolade echt
Kijk ik scheef of kan je bij AH nog geen pepernoten online bestellen?
Wait. Serieus? Hier lagen nog geen Kruidnoten maar heeft iemand deze al geprobeerd??
Die Milka kruidnoten hebben ook Bastogne smaak. Vandaar de kaneel hahaha.
Ik had ook echt niet door dat die Milka kruidnoten ook in samenwerking zijn met Bastogne…totdat ik mn foto van het schap bekeek
Vanaf de 31e staat op de site
Smaakt ook echt niet naar kruidnoot, ook niet qua structuur. Teleurstellend.
Koop inderdaad liever gewoon de koekjes die @Xiomara deelde, die zijn zoooooo lekker
Ik vond ze ook echt super lekker. Heb een zakje gekocht.
Kon ze echt niet weerstaan dus heb ze weg gegeven.
Smaken inderdaad totaal niet naar kruidnoten maar heel lekker naar chemisch aardbei en nog iets.