Nieuwe producten in de supermarkt #4

bestaat deze niet al 400 jaar? Of is dit niet soja melk

3 likes

Ja, maar AH noemt het nieuw. Misschien is het een andere verpakking? Ik ben niet echt een Alpro watcher.

1 like

ja vgm wel, ik heb de oude ff opgezocht en de nieuwe verpakking is wel echt een verbetering

Ik vond deze als kind echt heel lekker haha

Edit: overigens bedoel ik dit niet als nieuwe producten gatekeeping, ik was eigenlijk vooral benieuwd of het een ander product was dan de oude. Probeer graag nieuwe plantaardige koffie achtige dingen uit, maar als het dezelfde is laat ik t aan me voorbij gaan. Liever de goede oude smaak in mn herinnering dan teleurgesteld worden als volwassene :smiling_face_with_tear:

4 likes

Dat ziet er echt uit als rioolwater :nauseated_face:

Edit: O, ik vond niet dat je aan gatekeeping deed. Er komen zoveel producten op de markt, soms weet je het niet meer.

1 like

Ik heb deze ook maar vind ze zuur? Had er meer van verwacht

2 likes

Hmm, mijne waren niet zuur gelukkig, lijkt me ook niet zo lekker eerlijk gezegd.

De risottoballetjes moet ik nog proberen, heb jij die al gehad?

3 likes

Nope, wil ze wel. Vind die ene met kaas en ui echt heel lekker.

4 likes

De laatste paar keren dat ik de roze Fanta had smaakte het precies naar een raketje, zooo lekker :heart_eyes:

2 likes

Staat er in jullie AH’s ook bij bijna alle koeken en “tusdendoortjes” :binnenkort niet meer beschikbaar?

5 likes

Ah dan valt het mee :blush:

5 likes

Bij de Jumbo gezien:

9 likes

Bij gebrek aan rotiplaat deze maar meegenomen uit de ah. Nieuwe merk en hij is in de bonus. Ik vind hem echt heel lekker! Met water besprenkelen en kort in de oven en dan blijft de binnenkant lekker zacht en op sommige plekken wordt hij crunchy. Jammer genoeg erg duur, maar wel echt heel lekkerste platbrood wat ze hebben!

9 likes

14 likes

Ik hoop zo dat dit lekker is

6 likes

Oh ben heel benieuwd naar deze! Die met chilli klinkt ook wel goed. Tot nu toe nam ik vaak Rositas flatbread, dat is ook wel een lekker flatbread.

2 likes

Ik heb de risottoballetjes geprobeerd. Ik vond ze wel oké, niet heel bijzonder, 7/10. Ik had ze uit de oven en niet uit de airfryer, ik denk dat ze uit de airfryer wel iets lekkerder zijn!

3 likes

Van Liga en sultana ook? Want bij mijn ah is het echt alleen bepaalde smaken daarvan. Alsof die specifieke smaken uit het assortiment gaan

3 likes

Die staan ook in de op=op bonus online…

1 like

Klopt, maar wel ook maar deels, dus wellicht gaat het gewoon uit het assortiment en komt het niet terug. Al zou dat imo best een misstap zijn voor de ah

1 like

Altijd zo balen als ren favoriet er uit gaat :pensive:

3 likes