Ik moet helaas bekennen dat ik die chips van Bram Krikke best wel lekker vind. Cheetos enz vind ik vaak iets te heftig maar dit blijf ik maar eten.
Beide echt lekker! 8/10.
Bij ah zijn ontiegelijk veel mini koekjes toegevoegd aan het assortiment
Namaak van die Milka mini Chocolate chip koekjes en nog vele andere soorten
Dit zijn die wat ik bedoelde
Nog geen foto helaas, maar dit zijn de ingrediënten en het zit in een bakje dat 16-18 minuten in de oven moet. Doet me denken aan zo’n zelfde soort iets dat ze 1 of 2 jaar geleden hadden, die vond ik wel lekker! Daar zaten geloof ik verkruimelde nacho’s overheen, maar die was vrij snel weer uit het assortiment gehaald. Alleen de kip versie bleef toen over.
Straks maar even een shitload aan nieuwe dingen halen bij de AH. Ik ga echt met teveel koekjes enz thuiskomen maar mijn excuus is dat ik echt maar paar keer per jaar bij de AH kom haha.
Volgensmij had de C1000 vroeger ook van die zakken met kleine koekjes. Die had m’n oma altijd en dan kreeg ik altijd zo’n klein koekje als ik bij haar ging lunchen
Wel echt leuk dat ze zoveel opties krijgen!
Dat is voor mij wel heel lang geleden.
Ze waren nog bezig met schap indelen dus heb maar één nieuw ding. Deze trouwens:
Eigenlijk veel te duur maar heb wel meteen 2 zakjes meegenomen want ik hou normaal van bokkenpootjes.

Ik ga over een week wel even terug voor de rest, dan zijn ze vast wel klaar met het koekschap. Gelukkig zag ik verder weinig nieuws tussen het chips en snoep enz dus dat scheelt weer haha.
Ja dat was echt een goede tijd haha. Bij mij hadden ze bij de balie van de supermarkt van die snoepbakken en dan mocht ik ook voor zo veel cent snoepjes kiezen. En dan helemaal uitrekenen hoeveel ik nog kon kiezen
Ik heb deze vanmorgen gekocht en geproeft maar ik vind ze dus echt weinig naar pindakaas smaken! Ik had echt gehoopt op een echte pindakaas rijstwafel. Maar ik vind ze meer weg hebben van gewoon karamel ook zo zoet. Wel lekker maar niet de pindakaas waar ik op hoopte
Mijn AH had alles al en ik moest mn best doen om niet alles mee te nemen, dus dit is het geworden. Ik ga later vanavond alles proeven.
Ooooh die minigaletten lijken me lekker
De galettjes:
Zijn gewoon de mini versie van gewone galetten 10/10
De wafeltjes met kokos:
Lekker!, maar niet heel bijzonder is gewoon een knapperig wafeltje met choccy en kokos. 7/10
B’day cake wafeltjes:
Heel erg zoet! Ik proef vooral aardbei met witte choco smaak. De birthday cake is voornamelijk de look van het wafeltje. 6/10
Koektoefjes citroen:
Je moet dus wel echt van citroen houden want dat proef je heel duidelijk. De koekjes hebben een beetje een structuur van biscotti/zo’n brosse eierkoek en hebben echt zo’n verslavende krakende bite. 8/10
Tiffins met marshmallow, witte choco en koek en nog een aantal dingen:
Deze ruiken super lekker! Ze zijn heel zoet. Zachte marshmellows en knapperige stukjes. Er zit ook wat karamel in. Alles is zoet en is zoveel gaande dat je vooral zoetigheid proeft hahaha. 7/10.
Nu ben ik misselijk
Respect voor je toewijding
Ziet er wel gezellig uit zo met al die kleurtjes.