Nieuwe producten in de supermarkt #4

Nou ik had dus dit gekocht:

Mijn verwachtingen werden niet helemaal waar gemaakt.

Af en toe had ik het idee dat ik een soort bitterkoekjes aan het eten was. Maar misschien komt dat ook door de structuur want het is natuurlijk anders dan met een normale bokkenpootje. Dat andere zakje eet ik nog wel op maar koop ik het daarna weer? Nee denk het niet eigenlijk. Ik geef het een 6.5.

Volgende keer gewoon weer een pak goedkope bokkenpootjes haha, blijft toch het lekkerste.

9 likes

Oh grappig, ze verkopen ineens dingen van Body&Fit bij de AH. Dat is sowieso nieuw!

4 likes

Ik heb die koektoefjes citroen vandaag ook geprobeerd, ik vond ze echt heel lekker! Echt een aanrader voor wie van citroen houdt. Nog meer citroen-tips (niet per se allemaal nieuw):

AH lemon cake van de bakkerij (kan geen plaatje vinden)

image

8 likes

Bij mijn AH verkopen ze dit wel al een jaar! Net zoals bij Etos

2 likes

Ik eet altijd gewoon die caramel snack a Jacks met een laagje pindakaas erop :ok_hand:

5 likes

Ik heb die “Gerookte ham” variant van de Duyvis borrelnoten gevonden, would not recommend. Eerst denk je “Ohja wel lekker, beetje Hamka’s achtig” maar als je dooreet is de smaak zuur en smerig en lijkt het alsof je zelf een gerookte ham bent :joy:

4 likes

Oh dit lijkt me eigenlijk best lekker!

3 likes

Jup idd nieuw. Allemaal ipv gewone tussendoortjes voor kinderen en de liga’s, evergreens, belvitas en sultana

1 like

Mij ook. Ze schijnen deze ook met vanille te hebben maar die heb ik zelf niet gezien

4 likes

Naar mijn weten niet nieuw…wel nieuwe producten in dit schap

2 likes

Wel maar 1% cacao😅

5 likes

Deze zijn heel lekker! :heart_eyes: goede sour cream en onion smaak! En ook nog eens vegan!

Zag deze ook liggen. Ben vooral benieuwd naar die met cheese. Ook vegan!

9 likes

Haal je die eerste ook bij AH?

1 like

Dan ga ik even langs de Ah want ik heb zin in chips

3 likes

Ja! :hugs:

1 like

Oooh hoop dat deze lijken op die ontbijtkoek in de lichtblauwe verpakking! Dubbel donker ofzo? Die was opeens weg en echt mijn lievelings.

3 likes

Ik had gister deze gekocht, was ook een heel nieuw schap met repen oa grenade carb killa & deze dus! Heel lekker, duidelijke pindakaas en chocolade smaak en vullend. Wel super veel suiker en calorieën en 3 euro is best duur :sweat_smile:

4 likes

Oh ik zie hem nu ook gewoon staan op die foto eronder hahah. Sorry, maar op naar de AH dus!

4 likes

De tomaat versie was al gepost, maar deze ligt nu ook bij AH

Gewoon pombär maar dan met zomerse vormpjes haha

11 likes

Die pombeertjes zien er wel super leuk uit!

1 like