Ik vond hem wel lekker! Wel mierzoet dus daar moet je van houden. Zou hem zeker nog wel eens bestellen.
Ik heb vanmiddag de Cheeseburger Pringles geproefd en ik snap de smaak wel, maar je proeft voornamelijk de grillsmaak van het broodje en het is net een beetje teveel alsof je iets eet wat bijna verbrand is.
Vond het niet lekker in ieder geval, maar wel knap gemaakt opzich?
Vandaag de kersenmilkshake gehaald na de berichten hier omdat het zo lekker klonk maar ik vond het helemaal geen sterke smaak hebben en ook niet zo zoet
Gewoon beetje zoete melk met een klein beetje smaak
Weet iemand of die milkshake gewoon binnenkomt in een mix of dat ze m zelf mixen?
Wel Mc ervaring van een jaar of 7 geleden. Maar siroop en Shake apart, moet dagelijks gekalibreerd worden om te kijken of de hoeveelheid siroop per smaak in orde is.
Zou dus best kunnen dat het niet goed ingesteld is.
Vandaag ook de kersenmilkshake van de mcdonalds geproefd en vond het lekker!
Ja wat @Lovepink zegt inderdaad. Toen ik er 8 jaar geleden werkte kwam het los van elkaar binnen. Als hij verkeerd ingesteld stond of als de siroop bijna op was dan was de smaak veel minder. En dat gebeurde bij ons wel echt vrij vaak ![]()
âKersen kadootjeâ

Thanks! Dan is het miss nog wel de moeite waard om nog eens te proberen
Die machines zijn echt drama inderdaad
hoevaak er wel niet iets oververhit raakte, ontplofte en de hele ruimte onder de milkshake/ijs spoot. Niet te lang in je haar laten zitten trouwensâ:sweat_smile:
Drama
heel herkenbaar dat die piepjes in je hoofd blijven zitten zelfs als je weet thuis bentâŠnet als de timers van de oven /frituur etc.
Ik werkte niet bij de McDonalds, maar op een vakantiepark, maar systeem is nagenoeg hetzelfdeđ
Dat laatste was vooral feest als er geen nozzle meer op zat. Dan kreeg je niet gewoon een normale straal over de machine heen, maar dan spoot het door de hele drankencel ![]()
Ben zwanger en crave ondanks (of dankzij) jullie verhalen nu echt een milkshake.
Worden die machines een beetje fatsoenlijk schoongemaakt? ![]()
sorry ik wou geen bijbaan traumas oproepen
Hahahaha ik moet echt zo hard lachen om die Maccie verhalen, zo herkenbaar. Vooral als het warm was en die klote machines weer oververhit raakten en alles overal naartoe klapte. Of als een newbie weer moeite had met een nieuwe zak siroop koppelen aan die slangen, alles lekker plakkerig en overal siroop.
@Snygg dat ligt er volgens mij aan. Bij mijn McDonaldâs werd de machine elke dag helemaal doorgespoeld met 2 soorten schoonmaakmiddel, maar heb vernomen dat dat niet overal op dezelfde manier en dezelfde hoeveelheid wordt gedaan.
Oh ja die schimmel lades
Dat vergat iedereen schoon te maken, dus als jij dan aan de beurt was en eraan dacht was het feest
Gelukkig komt de shake daar niet langs en is het volgens mij enkel een lube opvangbakje dat gaat schimmelen. Oh en om de week wordt zoân machine helemaal uit elkaar gehaald en worden de onderdelen zelf gereinigd. Volgens mij blokeert die hele machine ook als je dat niet doet. En verder dagelijks spoelen inderdaad, officieel zowel bij sluit als opening
Ik vind deze best lekker. Door de pure chocolade is een goed tegenhanger tegen de pennywafel-achtige binnenkant en de kokos is subtiel maar aanwezig. Het is niet een dooreetkoekje, maar eentje waarvan je een of twee neemt bij de koffie of thee.
8.5/10
Natuurlijk nooit 100% garantie, maar de machines worden dagelijks doorgespoeld met sluitingstijd en er gaat elke nacht een pasteurisatie-cyclus overheen. Kan deze cyclus om wat voor reden ook niet voltooid worden, dan kan de machine ook niet gebruikt worden. Om de week wordt de machine (wij hebben er twee, dus de ene week de ene en de andere week de ander) helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
Ik koop eigenlijk nooit peperkoek, maar ik ben chocolade addict, dus alles waar chocolade op/in/over zit, moet ik proeven. Zo ook deze:
Echt een deceptie. Smaakt precies zoals normale peperkoek, moest zelfs even de verpakking checken of het wel de cacao-variant was. 5/10 want peperkoek is prima maar maakt absoluut niet de belofte waar.
Het had mij verbaasd als je 1% cacao had geproefd.