Nieuwe producten in de supermarkt #4

Wauw nice, klinkt veelbelovend! Thanks voor je tag :relaxed:

3 likes

Klopt wij hebben ook ineens een meter erbij naast het Glutenvrij schap. Ze hadden eerder wel ook al bij de medicijnen en bij de repen een deel - maar nu dus een eigen meter sportvoeding

1 like

Dit is nu nieuw en in de aanbieding bij Hoogvliet. Ik verwachtte energy met AA smaak, maar het smaakt gewoon naar huismerk energy. Alleen al door de anticlimax, vind ik het geen aanrader. Wel een gemiste kans…

6 likes

Echt standaard energy inderdaad, stom!

2 likes

Wauw deze zijn zo lekker :sob: echt verslavend 10/10

9 likes

Deze ook maar gekocht maar ik vind ze echt smaakloos en smerig tegelijk

3 likes

Ik kom er hierdoor achter waar AA voor staat. Nooit geweten

25 likes

Wow, inderdaad… nooit over nagedacht haha!

1 like

Ik heb de minigetten ook gekocht en vind ze lekker, maar net iets minder dan de normale omdat ze helemaal knapperig zijn. De normale hebben vaak net een beetje iets zachts in het midden.

4 likes

Geen supermarkt, maar heeft iemand de kersenmilkshake van de McDonalds al geprobeerd? :cherries:

Ja, ik vond hem heeeeel lekker! Denk wel een van de lekkerste van McDonald’s. Maar wel erg zoet, dus je moet er wel van houden.

2 likes

Ik vond hem wel oke, had hem lekkerder verwacht vond hem iets wat chemisch kers. Zou hem zelf niet nog een x nemen. (Ik hou bijv ook niet van banaan milkshake omdat dit chemisch is, deze is wel echt minder chemisch maar toch net meh voor mij)

6 likes

Ja, vond het smaken naar zo’n ijsje in een bakje met eronder in een kauwgombal, als je weet welke ik bedoel.

6 likes

6 likes

Plaatje is een beetje klein, maar zijn lekkerbekjes🙈

5 likes

Wat is het?

2 likes

“Burner” :cry: Sowieso dat mensen gaan denken dat ze dit moeten drinken om af te vallen.

Weet niet of ik er blij mee ben als bij alle AH’s dus het ‘gewone’ koekschap met Evergreen, Belvita en Liga wordt vervangen door zogenaamd gezonde producten in de categorie sport en dieetvoeding. Die ook nog eens overpriced zijn. Niet dat de andere merken gezond(er) zijn maar ik snap niet waarom het niet naast elkaar kan liggen bijvoorbeeld.

7 likes

Bonbons

3 likes

Zo wordt het ook echt gemarketed op de achterkant van t blikje. Zo stompzinnig weer.

3 likes

Ja idd

4 likes