Nieuwe producten in de supermarkt #4

Net even van beide 1 gehad maar smaakt lekker. Jumbo heeft ook zoiets liggen voor weinig geld van een ander merk (maar niet de crispy versie) maar die smaakt ook echt goedkoop, ik vind deze niet naar hele goedkope chocolade smaken. :slight_smile: Die met crispy ga ik zeker vaker kopen. Volgens mij is het ergens rond de €1.30 ofzo per zak.

Heb die nieuwe te dure Milka wafelballetjes ook gekocht. Die ga ik vanavond opeten haha.

5 likes

Geen idee, ik las het een paar posts terug.

2 likes

Oh mijn god dat was echt m’n lievelings vroeger, ik wil nu meteen naar McDonald’s

2 likes

Deze geprobeerd. Wel lekker! Kokos komt goed naar voren. Niet scherp dus lekker bij iets pittigs of als dip bij wat platbrood

8 likes

Ik vond hem best lekker, maar inderdaad wel chemisch. Snap nooit waarom zo de chocoladesmaak bij zo’n tijdelijke actie uit het assortiment halen, banaan lijkt me bijvoorbeeld minder populair

3 likes

Nee joh dat zijn producten met prima omzetten en een kind geef je geen eiwitreepje mee naar school.

4 likes

Precies dit! Laat evergreen en Liga toch ook gewoon in de supermarkt. Net als Smoeltjes etc. Wat gaan de kinderen nu mee naar school krijgen? Ik mag toch hopen geen proteine repen en zeewierchips?

3 likes

Dat zijn ze al

3 likes

Dat dacht ik dus ook. Maar dat kan nu dus niet meer want dit schap met deze producten is ervoor in de plaats gekomen

1 like

8 likes

En dat schap is niet ergens anders teruggekomen? Klinkt als een lokale keuze.
Zie ik nergens anders ook namelijk en dat assortiment is ook gewoon nog online beschikbaar.

4 likes

Ja dat is een prima alternatief voor een Sultana hoor. Je zou eventueel ook een Red Bull kunnen meegeven als vloeibare snack.

4 likes

Nee, nergens. Heb het zelfs gevraagd vanwege de Liga actie maar ze hebben dat uit het assortiment moeten nemen vanwege de introductie van dat nieuwe schap

3 likes

Ik vond hem wel lekker! Wel mierzoet dus daar moet je van houden. Zou hem zeker nog wel eens bestellen.

4 likes

Ik heb vanmiddag de Cheeseburger Pringles geproefd en ik snap de smaak wel, maar je proeft voornamelijk de grillsmaak van het broodje en het is net een beetje teveel alsof je iets eet wat bijna verbrand is.
Vond het niet lekker in ieder geval, maar wel knap gemaakt opzich?

Vandaag de kersenmilkshake gehaald na de berichten hier omdat het zo lekker klonk maar ik vond het helemaal geen sterke smaak hebben en ook niet zo zoet :frowning: Gewoon beetje zoete melk met een klein beetje smaak

Weet iemand of die milkshake gewoon binnenkomt in een mix of dat ze m zelf mixen?

3 likes

Wel Mc ervaring van een jaar of 7 geleden. Maar siroop en Shake apart, moet dagelijks gekalibreerd worden om te kijken of de hoeveelheid siroop per smaak in orde is.

Zou dus best kunnen dat het niet goed ingesteld is.

1 like

Vandaag ook de kersenmilkshake van de mcdonalds geproefd en vond het lekker!

vind het precies smaken zoals dit

11 likes

Ja wat @Lovepink zegt inderdaad. Toen ik er 8 jaar geleden werkte kwam het los van elkaar binnen. Als hij verkeerd ingesteld stond of als de siroop bijna op was dan was de smaak veel minder. En dat gebeurde bij ons wel echt vrij vaak :sweat_smile:

4 likes

“Kersen kadootje”

4 likes