Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ja super droog ook :sob:

3 likes

Vers gebak in het assortiment bij de Lidl

2 likes

Ik zag hier reclame van voorbij komen op insta. Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Zit te twijfelen dit te kopen voor als ik eindelijk gebaard heb en 's middags superrelaxed in mijn hangmat in de tuin lig (as if… :joy:)

7 likes

Ik vond die met ananas al lekker maar deze is echt hemels. Normaal hou ik niet van framboos smaakjes in frisdrank maar dit is echt heerlijk zomers en verfrissend. Had m ff in de vriezer gedaan en nu is t net een hele lekkere slushi haha.

12 likes

Ik ben normaal wel van het proberen van nieuwe Baileys smaken, maar ik hou niet van kokos, dus deze sla ik even over.

3 likes

Ik vind de Baileys salted caramel wel heel lekker! Die had ik ook gekocht voor na mijn bevalling haha! Wel pas na een paar weken weer zin gehad in alcohol. Weet niet zeker of dit in NL te koop is want ik had hem gekocht in duitsland.

6 likes

Oeh die lijkt me superlekker! Ga ik van het weekend eens uitproberen

2 likes

Jaa die is lekker! En zeker in NL te koop, sowieso bij de Makro, maar ik dacht ook bij de Gall&Gall

1 like

Ik eet altijd graag een Nakd-reep, en die hebben een nieuwe verpakking maar ik kwam er net achter dat ze nu ook 5 gram minder per reep zijn :face_with_symbols_over_mouth: Haat krimpflatie.

7 likes

Ze waren toch altijd al 35 gram per reep? Of is het nu 30 geworden?

4 likes

Ja het is nu 30 geworden :pensive:

2 likes

Jaa die is heerlijk!! Was hier ook het eerste alcoholische drankje na zwangerschap haha

3 likes

Wij waren er laatst ook van overtuigd dat de AH mini-cornetto’s had geleverd ipv de normale, but no :cry:

5 likes

Nee hoor, alleen die met chocolade zijn 30. De oude normale zijn gewoon nog 35

1 like

Die met chocolade wel, de gewone zijn nog steeds 35g

2 likes

Ah dat verklaart het, maar die waren eerst wel 35 dacht ik? Ik vond m echt kleiner en er zat ook veel minder chocola op.

2 likes

En de chocolish zijn eruit😭

2 likes

6/10. Wel lekker. Maar vond de citroen toch iets te chemisch. Na 1 koekje ook weggegooid omdat ik het de kcal niet waard vond. Zijn ze eigenlijk wel nieuw?

7,5/10 beetje muffig, want kikkererwten. Wel lekker kaassmaakje en goede portie als snack tussendoor.

5 likes

Bij de Jumbo gezien:

19 likes

8 likes