Nieuwe producten in de supermarkt #4

ik heb de bolletje appeltaart op (en de bolletje kokos, in een uur tijd). Vond ze wel lekker, maar niet nogmaals het kopen waard. Maar een gedeelte van de kruidnoten is gecoat met chocolade.

1 like

Ik vond deze in Duitsland (ja, ik ben team Senseo don’t hate me). De koffie moet ik nog proeven, maar de chips is lekker!

10 likes

:sob: ik dacht even wooow die chips moet ik hebben, maar Duitsland :sob:

5 likes

Ooooeh Baileys! Ben erg benieuwd wat je ervan vind. Tijdje geleden hadden ze bij Kaufland een cake met Baileys en die was echt lekker.

Deze hadden ze een keer bij Xenos en ze waren extreem lekker dus je kunt je mijn teleurstelling nu voorstellen :cry:

1 like

Ze hebben nu grotere bakjes van die cotton candy druiven bij de Appie, cotton sweets heten ze. Wel echt slechte kwaliteit, heb twee bakken besteld dus die moet ik in twee dagen wegwerken. Maar een stuk goedkoper en superlekker, dus ik vind het niet erg.

3 likes

De groene smaken wel hetzelfde! Ik denk de rode ook, dat zijn ook cotton sweets toch?

1 like

Ooh ik zie het nu ook, had bijna ook rode besteld. Dat zullen dan inderdaad normale druiven zijn. Jammer, leek me wel interessant!

2 likes

Ik dacht idd ook dat het de zoveelste kruidnootsmaak was

1 like

11 likes

Ik haat het echt hoe Milka het product zo uitmelkt (no pun intended).
Hoe gaat dit in hemelsnaam anders zijn dan normale chocolademousse? Bijna al hun shit buiten de repen hebben niet eens de goeie chocolade kwaliteit.

9 likes

Dit is dan met zo’n lekkere boterige taart bodem :pleading_face: ik wil m iig. Misschien moet ik maar eens naar de jumbo

1 like

Ja eens! Beetje zoals de HEMA doet met de tompouce (en de rookworst ook wel een beetje)

@Nefertiti ik zag dit ook liggen bij de Lidl. Die naam deed me wat denken aan suikerspin, dus maar laten liggen. Alleen nu ben ik wel benieuwd. Zijn deze druiven dan nog zoeter dan gewone?

Ik vond ze echt niet hetzelfde smaken. Ze waren licht zurig… de echte cotton candy druiven zijn veel aromatischer.
De neppe/nieuwe ga ik niet meer kopen in elk geval, dan vind ik de gewone druiven lekkerder! Of die kleine rode, sable druiven ofzo!

Oh dat heb ik totaal niet. Maar ik vind dat bij druiven sowieso nogal verschillen per bakje. Vond ik bij die van Excellent trouwens ook wel eens.

2 likes

ik vind de repen ook lekker hoor! En wat van de koekjes .

Ik heb net de appeltaart kruidnoten van Bolletje gekocht, het is niet vies maar het smaakt naar een Evergreen/mueslireep. Het smaakt “gezond” and I’m not here for that :joy:

Ook de hazelnoot kruidnoten van AH gekocht en die zijn echt goddelijk, maar chocola en hazelnoot gaat bij mij zelden fout. Gevaarlijk deze want ze zijn ook heel klein en voor je t weet is zo’n zakje leeg.

4 likes

Ook nog een Oreo versie :grin::

5 likes

Heeft iemand de Bastogne kruidnootjes al in huis?

Helemaal eens! :muscle::hugs:

1 like

Ik heb ze gehaald! Vind ze een beetje tegenvallen, mag wel meer bastogne smaak zijn van mij.

edit: maar eet nog steeds lekker weg hoor

1 like