Nieuwe producten in de supermarkt #4

Oh dit lijkt me lekker ook

2 likes

Zag deze limited edition pinballs met blue rapberrysmaak. Zijn zo lekker, kan er niet van afblijven. Blue raspberrysmaak is sowieso 10/10

Bij AH.

15 likes

Lijkt me dat dit yoghurt-ish toch, zoals Danoontje normaal ook is? Alleen nu plantaardige yoghurt.

edit: Ja, het is yoghurt op basis van amandel!

14 likes

Prima te drinken. Geen idee hoe nieuw het is maar zag het vandaag ineens staan.

5 likes

oeh je arme maag

2 likes

Nee hoor. Of kan ik ineens beter helemaal niks meer zeggen?

5 likes

Ooooh dit lijkt me echt enorm chemisch of valt het mee?

5 likes

Ja had erger verwacht eigenlijk. Die anderen van dit merk durf ik sowieso niet eens te kopen.

9 likes

Zo fakking flauw en kinderachtig. Zeg dan gewoon niks.

25 likes

afbeelding

Ik weet niet of ‘ie nieuw is, maar ik vind het geen aanrader. Ik vind het vooral te waterig

Er is ook een matcha variant hiervan

2 likes

Tuurlijk wel! Maar als je de hele week hebt overgegeven lijkt me dit zoete koolzuurhoudend drankje best pittig op de maag vallen.

@Hejira stel je niet zo aan

2 likes

Ik stel me helemaal niet aan, neem je verantwoordelijkheid. Je “grap” was kut, iemand de grond in trappen puur omdat jij net een post hebt gelezen dat ze vaak last van d’r maag heeft en dat dan koppelen aan dit. Precies t zelfde als mensen die zeggen dat je dan maar geen ijsje moet eten als ze zichzelf “te dik” vinden of iets. letterlijk NIEMAND vraagt om zulke hatelijke kut opmerkingen en het is ook niet grappig.

11 likes

Ik durfde het wel aan aangezien het al eventjes stabiel was en ik ook weer eten had gehad :relaxed:. En natuurlijk eerst klein slokje geprobeerd maar ik ben weer de oude hoor. :grin:

Zou dit natuurlijk niet drinken als ik een lege maag had nog steeds en mijn maag daar geen trek in heeft. :ok_hand:t2:

2 likes

Jaloers op jouw maag haha, die van mij is altijd erg lang dramatisch. Gelukkig voel je je weer beter!

2 likes

Ik weet niet of je er jaloers op moet zijn eigenlijk.

3 likes

Daar zit wat in

5 likes

Ik zag dit het voorbij komen in de ah app. Heb deze nog niet in de winkel zien liggen. Als ik ze zie liggen neem ik ze mee. Volgens mij zijn deze wel groot genoeg om te roosteren.

11 likes

Eindelijk mogen vegans ook leuke dingen!

3 likes

Inderdaad niet de zoveelste bloemkool nuggets

2 likes

Omg! Rennen

5 likes