Wat ik ook heel lekker vind is die kant en klare van campina. Zelfs als je niet zo gek bent op karnemelk lust je dit.
https://www.jumbo.com/producten/campina-karnemelk-bosvrucht-1l-527131PAK

Wat ik ook heel lekker vind is die kant en klare van campina. Zelfs als je niet zo gek bent op karnemelk lust je dit.
https://www.jumbo.com/producten/campina-karnemelk-bosvrucht-1l-527131PAK
Ja die heb ik ook geproefd. Beetje als een splitijsje met aardbei smaak. Wel lekker voor een keer maar de vanille maakt het wat te “warm” en niet echt verfrissend.
Zo lekker! Waar ben je die tegengekomen?
Jumbo! Ja he, lijkt mij ook!! Nu spijt dat ik het niet meegenomen heb haha
Het lijkt mij ideaal reissnoep of vakantiesnoep! Misschien later nog even halen 
Ja ik vind ze mwha maar mijn bezoek vond ze heel lekker!
Voor alle drinkyoghurt fans: karnemelk mengen met jus dorange is echt heel lekker. Beetje vifit achtig maar een stuk frisser. Heerlijk in de zomer en als je brak bent
Ik las dit en zag het vandaag toevallig en gelijk meegenomen. Maar echt precies taksi, mijn vriend is ook enorm enthousiast!
Hahah dit serveerden wij in het restaurant waar ik werkte en ik vond dit zo goor om te maken, (sowieso ben ik geen karnemelk fan) dus bij karnejus en brak kan ik me echt geen goede voorstelling maken.
Hahaha ja ik ken het ook van toen ik vroeger bij de Delifrance werkte. Daar heette het jus de karne.
Het leek me ook altijd zo goor tot ik het een keer probeerde. Als je optimel of vift lust, dan lust je dit ook
Ik vond het een beetje strawberries and cream achtig, maar er zijn weer meerdere smaken toch?
Ook bij de AH gespot!
Heb ook de taxisiroop gehaald, gewoon precies als taxi en lekker. Ideaal om wat minder zoete taxi te kunnen maken dus.
Ik zit deze met dank aan jouw post nú te eten en het is inderdaad echt een aanrader voor drukke, warme dagen!
Oh goedzo! Ik had vandaag de oranje, die met quinoa, maar ik houd gewoon niet zo van quinoa haha. Die korrelige maar toch gladde textuur en dat je ze een soort van niet kapot kunt bijten ofzo vind ik niet fijn. Die ga ik dus niet nog eens halen.
Nee snap ik, de speltversie heeft echt meer bite!
Ooh dit lijkt mij ook top! Vind koud water met komkomerschijfjes erin heel lekker, smaakt het daarnaar of toch wel anders?
Het is wel iets zoetiger en meer smaak dan dat! Zag dat er ook citroen- en grapefruitsap in zit.