Nieuwe producten in de supermarkt #4

Kon m’n AH-bestelling nog aanpassen, dus toegevoegd! Morgen in huis. :blue_heart:

9 likes

Iemand die dit al gehad? Durf ik dit te halen of niet haha. Taksi is lekker en yoghurtdrink maar durf ik deze combinatie aan. Kwam tegen net toen ik gewone yogi op mijn lijstje wilde zetten.

4 likes

Dit is toch gewoon yoghurtdrink met tropisch fruit smaak? Taksimarketing. (Niet te verwarren met El Taxi.)

4 likes

Ik weet dus niet wat ik kan verwachten. :joy:

4 likes

Taksi, maar dan de drabbige variant

7 likes

Ik had laatst de siroop variant van Taksi, echt top want het smaakt exact hetzelfde en je kan er dus veeeeeel meer glazen uithalen dan een pak.

8 likes

Oke ik ben niet overtuigd, neem wel gewoon aardbeien drink mee.

1 like

Dit lijkt me dan wel weer lekker. Ik vind die blikjes ook wel chill want ik vind Taksi wel lekker maar ik hoef vaak geen heel pak te hebben. Meestal na 1 of 2 glazen is het ook weer leuk geweest.

1 like

Oh ik wist niet dat dat er ook was! Ik zie dat het met zoetstoffen is. Proef je dat heel erg? Ik ga altijd voor de volle suiker variant want ik hou niet zo van zoetstoffen.

2 likes

Ik vond dat je het echt niet kon proeven! Vond het vergeleken met de meeste 0% suiker siropen echt een van de lekkerste tot nu toe.

2 likes

Oee dat klinkt goed :yum:

2 likes

Ohja deze combinatie durf je dan niet aan :joy:

5 likes

Taksi is ook gemaakt van zuivel (melkpermeaat) dus ik vind het niet zo’n vreemde stap van ze.

2 likes

Ja weet niet. Ben niet bang dat ik er misselijk van ga worden maar weet niet zo goed of ik mij echt yogi moet voorstellen of taksi met beetje zuivel. Heb wel vaker met nieuwe dingen van merken dat ik denk durf ik dit of beter gewoon het origineel.

Sowieso dat durven niet al te serieus nemen hoor. :kissing_heart::heart:

1 like

Maar Taksi is gemaakt van zuivel

2 likes

Is ook wel weer zo.

3 likes

Ja, rivella ook, maar toch lijkt een drinkyoghurtvariant daarvan me ook geen succes

6 likes

Ga het zo wel gewoon kopen als mijn skere Jumbo het heeft. Gelukkig nu toch voor een euro haha.

Ja, dat lijkt me niet vies hoor. Gewoon yogurt met een smaakje

1 like

In mijn hoofd hebben ze het bij elkaar gegooid.

2 likes