Nieuwe producten in de supermarkt #4

Twijfel om ze mee te nemen!!

20 likes

Omg neem ruim

3 likes

Is Leerdammer lekkere kaas?

Vind die verpakking van losse plakken zo lelijk en de naam ook een beetje kut dus ik denk altijd ‘zal wel vies zijn’.

1 like

Ik vind Leerdammer lekkere tostikaas.

3 likes

Die heb ik weleens gemaakt maar kan me nog herinneren dat het niet zo lekker was helaas…

JA! Ik kon er niet opkomen maar dit is het inderdaad. Echt nergens voor nodig in een pepernoot.

1 like

Ik heb die met la vache qui rit al eens gegeten, echt heeeel lekker vond ik ze. Maar wel vooral een beetje vies lekker ofzo haha

2 likes

I love vies lekker

@kleinmaargroot niet gedaan want vond de prijs een beetje gortig voor 5 gram inhoud

Dit lijkt me zo lekker! Ga ze dadelijk denk ik meteen halen haha.

1 like

Welke? Of allemaal? Uitgebreide review pls :heart_eyes:

Ik hoop dat ze ze allemaal hebben want dan neem ik ze allemaal mee! Dit zijn echt mijn ultieme vies lekker snack denk ik, ik vind van die kaasbolletjes ook mega lekker.

Edit: helaas hebben ze ze niet :frowning:

2 likes

Leerdammer is veel zoeter dan Goudse kaas. Ik vond het echt smerig

3 likes

Er was al eerder eens een soortgelijke mix, die vond ik naar niks smaken :grimacing:

Ik vind het heel lekker. Het is noteriger

6 likes

Ja dat vind ik ook, dat nootachtige, maar daardoor juist vies. Wel chil dat het vegetarisch is.

1 like

191220190437_315587ZK-1_360x360_2

Weet niet hoe nieuw deze is maar heb m net gehsd en het is erg lekker!! Vind deze meer naar normale kroepoek smaken dan die van conimex

Alleen een beetje pittig, had dat niet door omdat het op de achterkant staat. Niet extreem of zo hoor maar ik ben een tatta die niet tegen teveel pittigheid kan :joy:

5 likes

Ik moet zeggen dat ik de lightlife vooral vaak at omdat die mager is en magere kaas is sowieso minder lekker, maar I’m used to that

Deze heb ik pas als chips gegeten, 10/10 would recommend!

1 like

Snap echt niet hoe zoiets fout kan gaan. Je maakt een bastognekoek maar dan in de vorm van een kruidnoot…wie verneukt zo’n makkelijk te begrijpen concept?

6 likes

Niet nieuw maar wel lekker ja! Vond de eerste paar heel verwarrend omdat het smaakt naar cassave kroepoek maar de structuur heeft van gewone kroepoek. Maar uiteindelijk is dat eigenlijk gewoon best of both worlds en die zak was heel snel op haha

3 likes