Ook bij de AH gespot!
Deze zijn wel lekker. Beetje de textuur van die witte muizen snoepjes en de smaak van frambozen limo.
Heb ook de taxisiroop gehaald, gewoon precies als taxi en lekker. Ideaal om wat minder zoete taxi te kunnen maken dus.
Dit is heel dik en plakkerig en moeilijk om te eten. Denk dat ik liever een eiwitshake drink. Hazelnut Machiato vind ik ook wel wat overdreven. Het smaakt naar slappe toffee.
Ik zit deze met dank aan jouw post nú te eten en het is inderdaad echt een aanrader voor drukke, warme dagen!
Oh goedzo! Ik had vandaag de oranje, die met quinoa, maar ik houd gewoon niet zo van quinoa haha. Die korrelige maar toch gladde textuur en dat je ze een soort van niet kapot kunt bijten ofzo vind ik niet fijn. Die ga ik dus niet nog eens halen.
Nee snap ik, de speltversie heeft echt meer bite!
Dit is echt zo lekker, heel verfrissend maar wel subtiel van smaak. Was een beetje sceptisch want hoe lekker kan frisdrank met komkommer zijn maar met deze hete dagen is het echt top! Verkrijgbaar bij Crisp trouwens, ze hebben ook yuzu smaak en hoewel ik dacht dat dat mijn favoriet zou zijn vind ik de komkommer dus veel lekkerder.
Ooh dit lijkt mij ook top! Vind koud water met komkomerschijfjes erin heel lekker, smaakt het daarnaar of toch wel anders?
Het is wel iets zoetiger en meer smaak dan dat! Zag dat er ook citroen- en grapefruitsap in zit.
Klinkt goed!
Oh dat klinkt heel lekker! Hopelijk is het ook echt fruitig sorbetijs en geen slap, zoet aftreksel van wat ijs moet zijn
Wow dit klinkt heel lekker
Op vakantie (in Frankrijk) flink van genoten dus misschien niet écht nieuw maar voor mij wel - en dus mega lekker.
Ja die chocomousse is echt top! Jammer dat het van die mini bakjes zijn.
Die agrumes kan je in België en Nederland ook gewoon kopen. Ik vind die ook mega lekker, neem de zero versie altijd uit België mee
Ja, die Schweppes hadden wij ook in Frankrijk! Zooo lekker. Volgens de AH app hebben ze hem ook gewoon in Nederland.
Oh excuses voor de verwarring ik poste ze ook juist omdat ik zag dat ze bij de appie te koop zijn haha
Ik heb deze vorige week gratis meegenomen met mijn jumbo klantenkaart (dan krijg je punten die je kunt inwisselen voor gratis producten), dus als voorschotje alvast mijn review. Ik zou ‘m een magere 7/10 geven. Die topping bovenop is zacht, maar daardoor is het lastig om het ijs te scheppen vond ik want de onderlaag was nog keihard na 10 min ontdooien.
Qua smaak vond ik het wel prima maar niet heel bijzonder. Vooral veel chocoladesmaak met een vleugje hazelnoot (logisch ook als je naar de beschrijving kijkt maar vond het een beetje vlak qua smaak en structuur). Ik miste iets fris of een fruitsmaakje ofzo. Niet iets wat ik nog een keer zou kopen in ieder geval.
Weer een nieuwe energy geprobeerd, toevallig van t zelfde merk als die vorige met mango smaak.
Deze is nog lekkerder, ben eigenlijk benieuwd of er een frisdrank zonder pep is die hier op lijkt want deze vond ik echt zo lekker dat ik het vaker zou willen drinken maar dat ga ik niet doen in deze vorm.
Door de kleur van t blikje ben ik wellicht misleid, ik vond het meer naar blueberry/cassis neigen. Het is in ieder geval heel erg fruitig en niet te chemisch, geen zoetstof smaak.
Van de Jumbo? Of ergens anders gekocht?
Ik word veel te gelukkig van energy dus ik ga deze zeker even proberen haha