Ja, die Schweppes hadden wij ook in Frankrijk! Zooo lekker. Volgens de AH app hebben ze hem ook gewoon in Nederland.
Oh excuses voor de verwarring ik poste ze ook juist omdat ik zag dat ze bij de appie te koop zijn haha
Ik heb deze vorige week gratis meegenomen met mijn jumbo klantenkaart (dan krijg je punten die je kunt inwisselen voor gratis producten), dus als voorschotje alvast mijn review. Ik zou âm een magere 7/10 geven. Die topping bovenop is zacht, maar daardoor is het lastig om het ijs te scheppen vond ik want de onderlaag was nog keihard na 10 min ontdooien.
Qua smaak vond ik het wel prima maar niet heel bijzonder. Vooral veel chocoladesmaak met een vleugje hazelnoot (logisch ook als je naar de beschrijving kijkt maar vond het een beetje vlak qua smaak en structuur). Ik miste iets fris of een fruitsmaakje ofzo. Niet iets wat ik nog een keer zou kopen in ieder geval.
Weer een nieuwe energy geprobeerd, toevallig van t zelfde merk als die vorige met mango smaak.
Deze is nog lekkerder, ben eigenlijk benieuwd of er een frisdrank zonder pep is die hier op lijkt want deze vond ik echt zo lekker dat ik het vaker zou willen drinken maar dat ga ik niet doen in deze vorm.
Door de kleur van t blikje ben ik wellicht misleid, ik vond het meer naar blueberry/cassis neigen. Het is in ieder geval heel erg fruitig en niet te chemisch, geen zoetstof smaak.
Van de Jumbo? Of ergens anders gekocht?
Ik word veel te gelukkig van energy dus ik ga deze zeker even proberen haha
Alleen in de Jumbo kunnen vinden tot nu toe en ook maar 1 filiaal uit de 3 waar ik regelmatig kom. Hoop dat deze wat beter verkrijgbaar wordt.
Dit is waarschijnlijk de slechtste vervanger ooit; maar bij mijn jumbo hebben ze ook blikjes bruisend water met passievrucht sap. Dat is echt mega lekker en dus geen caffeine.
https://www.jumbo.com/producten/charlie-s-sprankelend-fruitwater-passievrucht-blik-330ml-461160BLK
Ja ik heb beide gehad en deze zijn echt lekker (alleen moeilijk verkrijgbaar)
Waarom zou dat de slechtste vervanger ooit zijn?
Omdat energie vervangen met water echt zoân dieetcultuur ding is
Ik heb de bovenste snoepjes ook gehaald maar ik vind ze niet zo lekker eigenlijk.
Ik vraag me bij sausies altijd af wie er nu echt consequent zulke varianten koopt, Ik probeer wel vaak alles een keer maar uiteindelijk staat er gewoon mayo, ketchup en curry in mân koelkast.
Ik moet zeggen dat 15 varianten knoflooksaus van mij niet per se hoeft, maar al die andere dingen vind ik best leuk! Als veganist moet ik al zo lang zelf allemaal dingen in elkaar flansen dat ik dit soort kant en klare producten heel erg kan waarderen. Wasabimayo voor over mân pokĂ©bowl, dillesaus voor bij mân âvisâ, knoflooksaus als ik barbecue etc. Gewoon het feit dat de keuze er is en het ons iets makkelijker wordt gemaakt is top. Maar niet alles gaat zo hard als bijvoorbeeld mayonaise inderdaad haha.
Begrijp ik ook wel hoor, het is ook niet bedoelt als âvroeger hadden we alleen mayo en dat was priemelienâ maar ik ben gewoon benieuwd hoe al die varianten verkopen en wat de levensduur ervan is als ze niet verkopen. Zoiets als die mayo in een slagroombus heb ik nog steeds niet kunnen vinden maar het werd wel eerst uitgetest en the people said: no. In het kader van duurzaamheid vraag ik me wel eens af of we al die limited editions en âbijzondereâ combinaties nu echt nodig hebben.
Haha geldt dat niet voor heel veel dingen naast sauzen? Denk dat een stuk minder keuze over het algemeen geen kwaad kan.
Jammer dat ze van nieuwe producten nooit een probeerverpakking hebbenđ
Het is vast niet nieuw maar ik zag dit gister voor het eerst en omg is echt zooo lekker precies zoân perfect mondgevoel en smaak jamjam