Nieuwe producten in de supermarkt #4

Dit lijkt me echt mega heerlijk

17 likes

Weet je zo hoe duur dit was?

3 likes

Volgens mij rond de 2 euro voor een prutsbakje. Mijn dochter wilde het laatst ook. In verhouding vond ik het vrij duur dus heb het laten staan. En voor 3 euro een doos gekocht waar we met het hele gezin wat aan hadden.

5 likes

Dat is inderdaad duur voor hoeveel het is. Zonde, want het is best wel een leuk idee. Maar anders halen ze er hoogstwaarschijnlijk niet genoeg of niets uit.
Alhoewel ze best kunnen besparen op de hoeveelheid verpakkingsmateriaal als je het mij vraagt.

5 likes

2 euro!

7 likes

Hmm, dat vind ik dan weer best prijzig als een “normale” tompoes 75 cent is

6 likes

Ja dit is echt chill, zo veel gegeten tijdens m’n zwangerschap

4 likes

Ja als je het zo gaat bekijken wel maar ik zie het gewoon als een lekker toetje en daar zou ik ook wel twee euro voor betalen.

4 likes

True

2 likes

Ik heb net naar die ijs video van Alwin zitten kijken maar ik werd echt niet goed van de prijzen van de A merken vergeleken met de B merken. Echt niet meer normaal. Bijna 5 euro voor een doos F estini ijsjes? Lik mijn reet! En een beker B&J’s is nu bijna 8 euro?

9 likes

:laughing: ik heb hier zo hard om moeten lachen dankjewel

9 likes

Nou inderdaad, in mijn hoofd waren die potten altijd een euro of 5, ‘schrok’ laatst in de supermarkt echt van de prijzen.

Maar ook een doos Magnums vond ik opeens zo duur.

2 likes

Ja! Ik zei laatst nog tegen mijn vriend, zo’n los ijsje bij de friettent is niet eens echt duurder dan een doos van 3 festini’s a 5 euro kopen in de supermarkt, terwijl je juist zou verwachten dat het daar goedkoper is. Je merkt echt dat de verpakkingen krimpen en de prijzen stijgen.

2 likes

Klopt ook, en toen inflatie :dizzy:

5 likes

Pfff, blij dat ik niet zoveel geef om dat soort ijsjes. Huismerk G’woon heeft altijd prima ijsjes vind ik, de mini magnums zijn ook lekker en echt stukken goedkoper

8 likes

Die zijn de laatste tijd wel vaak in de aanbieding bij de Lidl. Echt een goede aanbieding is het dan ook.

6 likes

Ja die frambozenijsjes daarvan zijn echt heel lekker.

Veel lekkerder dan festini of ah huismerk

8 likes

Deze kosten toch geen 5 euro? Of bedoel je andere Festini ijsjes? 4 euro voor 12 ijsjes vind ik wel meevallen. En nu ook weer in de bonus.
Magnums koop ik ook alleen in de 1+1 gratis aanbieding maar die bonus is best vaak gelukkig :grin:

4 likes

Nou ik vind 4 euro voor zulke ijsjes echt ziek duur.

8 likes

Oehh love it eindelijk grote verpakkingen van de carolina reaper chips (xenos)

4 likes