Nieuwe producten in de supermarkt #4

Die wraps/tortillas hebben ze best vaak, ik denk altijd dat het een vervanging is voor no fairy tales maar helaas is het eerder zoals knorr :frowning: eigenlijk hetzelfde als een gewone grote tortilla maar dan met beetje kleur

2 likes

Kwam deze tegen bij de action, volgens de verpakking is hij nieuw. Lekker krokant chipje, met goeie kaassmaak. Als het er van de week nog is haal ik meer.

11 likes

Wat is het verschil met de normale Cheetos? Enkel de crunch?

2 likes

Oh ik vond deze juist echt smerig haha. Veel te hard en de kaassmaak vond ik niet lekker… niet vergelijkbaar met de kaassmaak van normale cheetos vond ik!

6 likes

Héél smerig indd! Ben niet vh eten weggooien maar deze eindigde toch echt in de vuilnisbak :nauseated_face:

5 likes

Ik vind het een van de lekkerste chips die ik ooit heb geproefd, no joke. Love de crunch!!!

3 likes

Ik vind ze wel anders smaken dan de Amerikaanse crunchy cheetos, echt jammer want die zijn zo lekker.

3 likes

Ik moet hier nog even op terugkomen. Baby is namelijk geboren en we zijn aan de tweede fles bezig.
Dit is écht goed 10/10

12 likes

Ik vind het zo jammer dat ze hier geen miniflesjes van verkopen. Is het heel zoet? Of heb je nog wel een beetje dat friszure van de ananas en echte kokossmaak?

7 likes

Helemaal niet erg zoet, daar was ik ook een beetje bang voor. Het is vooral romig met kokossmaak en een mini beetje ananas. Perfect gedoseerd in my humble opinion :ok_hand:

6 likes

Ik houd niet zo van drop en ook niet van kokos, maar ik was hier toch wel benieuwd naar en het is heerlijk!

Echt een perfecte combinatie van beide smaken en de kokos is niet overdreven aanwezig.

18 likes

Jaaa, had toevallig nog een review geplaatst van de week op mn insta. Vind m echt verslavend (plus in de bonus deze week).

2 likes

Ja, smaakt lekker maar vind hem wel behoorlijk droog van binnen

2 likes

Zelf nog niet gespot maar ook Vegan!

11 likes

De salted caramel variant is ook heerlijk!

3 likes

Brb ff naar de Gall & Gall

2 likes

Niet nieuw maar omg dit ruikt naar katten pis…

6 likes

4 likes

Wat een marketingellende weer, sowieso dat de Fanta-versie gewoon smaakt naar de normale sinaasappel

8 likes

Misschien een gaatje in de verpakking? Dan gaan ze zo zuur ruiken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like