Nieuwe producten in de supermarkt #4

@California De soft-baked koekjes van de foto uit het Lidl-topic vond ik heel goor, smaakte naar goedkoop chocolapoeder. De citroen/witte chocolade zijn heerlijk en zeker een aanrader, maar niet chewy.

5 likes

Volgens mij zijn die rietjes niet bedoeld als pasta maar meer als een plastic en papiervrij alternatief voor rietjes, wel goed idee op zich eigenlijk maar vraag me af of ze niet super snel breken
Edit: oh was al gezegd haha, had ik overheen gelezen

3 likes

Ik heb een aantal dingen geprobeerd die ik in dit topic voorbij heb zien komen, dus even een paar reviews:

Haribo cloud snoepjes: 6/10. Niet vies, wel heel chemisch en een beetje misselijkmakend. Had na 10 snoepjes echt genoeg en de rest heb ik weggegeven. Ik zou ze niet nog eens kopen. Als ik zin heb in yoghurt gums koop ik voortaan gewoon weer die van Katja

AH bakkerij Carrot cake plak: 7/10, inderdaad een beetje nattig. De rozijnen zijn een goede toevoeging. Ik vond de citroensmaak in de frosting niet heel lekker, maar ik hou dan ook niet zo van citroen in gebak. Daarnaast vond ik dat je de droge poedersmaak van de kaneel ook een beetje bleef proeven. Ik vond dit ook relatief duur, €1,50 voor één plak. Wat mij betreft is de andere variant, die drie repen in een bakje, beter. Die geef ik een 9/10

AH bakkerij Donut crĂšme brĂ»lĂ©e: 7/10, lekker, maar iets te klef en smaakt niet naar crĂšme brĂ»lĂ©e. Ik was wel positief verrast over het feit dat er vulling in zit! En deze week in de bonus, voor de normale prijs €1 per stuk zou ik het niet nog eens kopen.

5 likes

hahaha, ik snap dat de geur heftig is. Maar dat is dus typische geur van het proces wat de mais moet ondergaan (nixtamil
 nog iets ;)). Ik associeer deze geur dus helemaal met mijn rondreis door Mexico en vind het vet lekker. Hahaha.

3 likes

Dit lijkt me echt mega heerlijk

17 likes

Weet je zo hoe duur dit was?

3 likes

Volgens mij rond de 2 euro voor een prutsbakje. Mijn dochter wilde het laatst ook. In verhouding vond ik het vrij duur dus heb het laten staan. En voor 3 euro een doos gekocht waar we met het hele gezin wat aan hadden.

5 likes

Dat is inderdaad duur voor hoeveel het is. Zonde, want het is best wel een leuk idee. Maar anders halen ze er hoogstwaarschijnlijk niet genoeg of niets uit.
Alhoewel ze best kunnen besparen op de hoeveelheid verpakkingsmateriaal als je het mij vraagt.

5 likes

2 euro!

7 likes

Hmm, dat vind ik dan weer best prijzig als een “normale” tompoes 75 cent is

6 likes

Ja dit is echt chill, zo veel gegeten tijdens m’n zwangerschap

4 likes

Ja als je het zo gaat bekijken wel maar ik zie het gewoon als een lekker toetje en daar zou ik ook wel twee euro voor betalen.

4 likes

True

2 likes

Ik heb net naar die ijs video van Alwin zitten kijken maar ik werd echt niet goed van de prijzen van de A merken vergeleken met de B merken. Echt niet meer normaal. Bijna 5 euro voor een doos F estini ijsjes? Lik mijn reet! En een beker B&J’s is nu bijna 8 euro?

9 likes

:laughing: ik heb hier zo hard om moeten lachen dankjewel

9 likes

Nou inderdaad, in mijn hoofd waren die potten altijd een euro of 5, ‘schrok’ laatst in de supermarkt echt van de prijzen.

Maar ook een doos Magnums vond ik opeens zo duur.

2 likes

Ja! Ik zei laatst nog tegen mijn vriend, zo’n los ijsje bij de friettent is niet eens echt duurder dan een doos van 3 festini’s a 5 euro kopen in de supermarkt, terwijl je juist zou verwachten dat het daar goedkoper is. Je merkt echt dat de verpakkingen krimpen en de prijzen stijgen.

2 likes

Klopt ook, en toen inflatie :dizzy:

5 likes

Pfff, blij dat ik niet zoveel geef om dat soort ijsjes. Huismerk G’woon heeft altijd prima ijsjes vind ik, de mini magnums zijn ook lekker en echt stukken goedkoper

8 likes

Die zijn de laatste tijd wel vaak in de aanbieding bij de Lidl. Echt een goede aanbieding is het dan ook.

6 likes