Ja echt! Ik vond ze vreselijk…
Had je die met milka ook? Proef je dat bijna niet dan? Dat zou jammer zijn, ik heb ze volgende week in huis haha
Haha nou deceptie dan En idd bolletje is altijd lekker, mag het hele jaar door
Nog aanraders qua ppnoten bij de van Delft? En zou Jamin ook weer (vieze) ppnoten verkopen?
Pompoen op pizza??
Nee nog erger, pompoenpitten als topping denk ik?
Het is echt heel goor. Zoet en taai ofzo.
Alsof het surrogaat kaas is.
Waar ik de wild orange variant van deze heel lekker vond, vond ik deze echt vies. Vies chemisch… een beetje als Nutridrink
Ik doelde idd op spinazie en pompoenpitten en broccoli em champignon
Ik vind dat zo nietszeggend. Dat kan toch alles zijn? Er zijn zoveel verschillende groenten.
Een pizza met alleen de naam “vlees” of “vis” zou toch ook vrij weinigzeggend zijn.
Dit is toch gewoon meegaan met de soort smaken van Magioni? Klinkt alsof ze mikken op dezelfde doelgroep.
Was dit er vorig jaar ook al? En zo ja, is het lekker?
Heb ze donderdag gehaald en ik vind ze zelf erg lekker. Helemaal met een kopje thee erbij.
Dit is de winnaar van de Bolletje wedstrijd dat je je eigen smaak kon bedenken, die was er vorig jaar nog niet idd.
Enige wat dit mij zegt is dat het waarschijnlijk retedure pizza’s zijn😂
Woohooo! Heb ze alledrie gekocht. Net de la vache qui rit geproefd. Vind het heeeeel lekker maar het neigt ook wel naar vies lekker. Denk dat dit ook leuk staat bij een borrelplankje. Zou het zeker nog een keer kopen, alhoewel ze wel echt 4x zo klein zijn als ik had verwacht.
Als ik de andere heb geproefd zal ik het hier plaatsen!
Eens! En toch denk ik dat je een groentepizza echt lekkerder kan maken en presenteren dan dit😅
Zit hier alcohol in?