Ik heb alleen de gado gado gehad en die was echt niet te hachelen
Ik heb er een paar geprobeerd en ik vind ze allemaal matig en het lijkt niet op wat het hoort te zijn maar voor een simpele en gezonde maaltijd is het wel prima.
Ik vind die Mexicaanse wraps of hoe het ook heet het lekkerst. Wel met veel kaas en crème fraiche.
Had toch een andere naam bedacht. Odekoeken…een ode aan Jodekoeken.
Noem het dan gewoon compleet anders.
De Mexicaanse salade is lekker en de Thaise salade met biefstuk.
Er was ook een tijdje een gesneden verspakket voor burrito’s, maar die kan ik nu ineens niet meer vinden. Was ook lekker.
Niet zeker hoe nieuw deze zijn maar ik vond deze zoutjes bij de kaasafdeling van de AH en deze zijn lekker geeeeez. Wel echt een intense smaak en erg zout dus dit is geen pretzel die je blijft eten, af en toe een stukkie in je mond en je proeft het 10 minuten daarna nog. Echt lekker als je een drankje in je keel giet en af en toe even wat wil kauwen.
Ja deze zijn lekker! De buffalo blue wings-smaak is ook echt top.
Jeeeejj, het leven wordt weer leuk! Zag de gewone al bij het Kruidvat liggen.
Jaaa en ik heb hiervan ook de cinnamon brown sugar gehad en die vond ik ook verslavend. Werd sowieso tijd dat dit naar Nederland kwam, want Duitsland verkoopt al tijden verschillende van dit soort snacks (ander merk). Zo lekker zoutig en verslavend.
Dat, terwijl in deze verandering vast ook weer genoeg vergadertijd en geld zit😅
Ik voel me nu echt zo’n irritante Karen, maar als je een complete reclame folder post vermeld er dan in ieder geval bij wat het nieuwe product is? Ik kan het niet ontdekken.
Sorry🙈
Het gaat om de mars, twix en milkyway chocoladepasta en de bounty en milky way koekjes
Bountykoekjes lijken me lekker! Je hebt ook bij de Kruidvat van die soort chocolate chip achthoekige bounty koekjes (niet heel bijzonder) maar deze zijn anders!
Waar is deze folder van?
Oh die ken ik nog niet! Ik ga eens kijken!
De folder is van de Lidl😊
Teriyaki en Piri piri zijn top! De bibimbab en pad Thai vond ik minder
Kunnen we het ook even hebben over het feit dat die AH Cake 3.99 is!?!?!!1 hoedan.
Niet gezien begin geloof ik bijna “verdoofd” te raken voor al die prijsverhogingen
Er staat een V’tje bij, dus wellicht omdat ie vegan is? Nog steeds belachelijk duur maar goed, marketing.