Mijn Action heeft die dus nooit gehad! Dus hopelijk kan ik ze nu wel vinden haha.
En eens met @sunflowers, ik vond die Milkyway koekjes lekker, maar had 0,0 met Milkyway te maken. Meer van die vanille kinderkoekjes met een laagje chocola.
Mijn Action heeft die dus nooit gehad! Dus hopelijk kan ik ze nu wel vinden haha.
En eens met @sunflowers, ik vond die Milkyway koekjes lekker, maar had 0,0 met Milkyway te maken. Meer van die vanille kinderkoekjes met een laagje chocola.
Aah nee, wat een gemis! Laat je weten hoe je ze vond (als je ze hebt gevonden en geproefd)?
Oehhh ik kan karamel van Bonne Maman van harte aanraden. Ik koop het altijd via hun webshop en dan hebben ze 3 verschillende soorten (karamel met koffie, karamel met praline en karamel met vanille). Heerlijk op wafels.
Het is nog geen 8 uur 's ochtends en ik ga deze nu bestellen.
En goedkoper dan de AH Cake (gesneden). Fijne maandag!
Haha, top, ga je geen spijt van krijgen!
Ik zie nu dat ze het trio veranderd hebben; er zit nu karamel met chocolade in, ipv karamel met koffie. Die vond ik juist zo lekker omdat die iets bitterder is door de koffiesmaak. Via de Belgische webshop hebben ze hem nog wel maar die verzendt weer niet naar Nederland.
Had ook zo gehoopt dat de kersen ranja lekker zou zijn! Haal het nu altijd in duitsland, maar helaas. Vond er ook zoân typisch zoetstoffen smaakje aan zitten en weinig kersen. Die van monin is wel erg lekker (en duur )
Ah goeie post, leuke producten!
In NL uitverkocht als ik de goeie voor me heb
Ik kan ze gewoon in een winkelmandje doen; dit zijn ze:
Ik wil alles
Oh dit kan heel goed of juist heel slecht uitpakken.
We zijn te ver gegaan met het âinnoverenâ van hummus
De normale pompoen is heel lekker.
I love it!!!
Volgens mij heb je de website kapot gemaakt.
Jaa, deze lijkt me erg lekker!!
Ik wacht trouwens nog op de hummus karamel zeezout, want dan is de cirkel rond