Nieuwe producten in de supermarkt #4

Grappig, ik vond die structuur juist super lekker.
Alleen totaal niet pittig, konden net zo goed kaasmaak zijn.

1 like

Idd, ik vond ze eigenlijk smaaklozer/flauwer dan normale chipito’s. Echt een teleurstelling.

5 likes

Deze smaakten echt naar helemaal niks, snapte er echt helemaal niks van. Lijkt totaal niet op de chips qua seasoning.

Edit: even een losstaande nootjestip. Je hebt bij AH van die verse bakjes noten met geitenkaas en balsamico, soort gepofte stukjes. En die zijn dus echt heel verslavend vind ik. Je hebt ook een cheddarversie.

3 likes

Dit was een deceptie, geen vloeibare chocolade, maar een dun droog laagje in de vulling. Je proefde er eigenlijk niks van. Wil die met pindakaas vulling nog wel proberen

4 likes

Dit had zo goddelijk kunnen zijn. Ik weet dat ik deze teleurstelling alsnog zelf wil proberen.

2 likes

Dit is fantastisch of vreselijk. Ben benieuwd wie het gaat proberen haha.

2 likes

Vanaf maandag 1+1 gratis bij AH. Door jouw post ga ik het kopen en proberen.

Ik heb ze eigenlijk al te veel gegeten hahaha en heb nog een heleboel in de la. Hopelijk iemand anders lekker inslaan!

Kwam hier om precies dit te posten. :frowning: De klassieke chocopindakoeken zijn 100x beter.

5 likes

Jaa ik ook!!! Hoop ook dat er snel een veggie happy meal komt.

3 likes

Dingen waarvan ik niet wist dat ik het nodig had: :writing_hand: vega happy meal :writing_hand:

4 likes

Deze chips
afbeelding

Is echt 100% hetzelfde als deze:

Maar dan dus zout.
Niet snackwaardig

4 likes

Pombär zonder de gezichtjes op de verpakking ziet er echt raar uit, of zijn deze chipjes ook zonder de smileygezichtjes?

5 likes

Chippies zijn ook zonder gezichtjes

2 likes

De paprika versie is wel lekker maar niet chips waardig inderdaad

1 like

Ik heb dit gekrast voor gratis maar ben niet overtuigd
Het smaakt alsof je drinkt uit een flesje waar eerst iets anders in heeft gezeten eigenlijk

7 likes

Ik vond het echt niet lekker

3 likes

Ik heb er ook meerdere, maar vind het niet echt bijzonder idd

4 likes

6 likes

Drink deze nu en vind hem erg lekker! Goede balans tussen beide smaken. Niet te zoet en een klein beetje bitter.

14 likes