Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ik had dit pas in de lidl gekocht! Soort heksenkaas

2 likes

Heb deze ook in huis en maar 1 zakje gebruikt. Indd precies hoe jij het omschrijft. :laughing: Maar heb ook het idee dat dit zo is bij bijvoorbeeld die waterdrop of airup. Zo net niet/ kunstmatig, of is dat anders?

1 like

Haha ik heb dit laatst op en vond het ook niet lekker maar deze beschrijving is echt precies wat het is :joy:

3 likes

4 likes

Gisteren deze twee drankjes gespot bij de Albert Heijn in het schap waar ook alle ijskoffies staan. Ik heb de matcha tea latte geprobeerd. Was lekker maar wel erg zoet!
Zit 8,2 gram suiker in per 100 ml.
Leuke poging maar van mij mag er minder suiker in.

4 likes

Die chai heb ik een keer geprobeerd. Ik vond het niet zo. Was nogal waterig

5 likes

Niet persé een nieuw product in de supermarkt, maar wel een nieuw concept bij AH vanaf vandaag. Soort Too Good To Go, maar dan gewoon vanuit AH zelf. Dacht misschien dat aantal van jullie dit wel interessant zouden vinden; vandaar dat ik het hier deel.

Via de app te reserveren en op te halen bij een vestiging naar keuze.

28 likes

Mega fijn dat je kan kiezen, bakkerij lijkt me top!

3 likes

Ja ik zag het ook gister, mijn AH doet alleen helaas nog niet mee. Hopelijk snel!

5 likes

Wat chill dat ze vega apart doen! Klinkt wel aantrekkelijk zo

9 likes

Ik had op een andere smaak gehoopt…

7 likes

de pilot hiervan heeft vrij lang geduurd met een aparte app enzo, nu wordt het als het goed is landelijk uitgerold, ben zo benieuwd

4 likes

Ik heb er eentje… Keek net om 7.15 en stonden er nog veel online…

9 likes

Fijn, mijn kleine AH doet ook mee!

3 likes

Ik heb een vega versie gereserveerd :grinning: ben benieuwd. Je kan tot 16u annuleren, dat is ook wel chill

9 likes

Ben heel benieuwd wat je krijgt! Alleen vleesvervangers of ook vegan toetjes en miss vega van de bakkerij

6 likes

Wil je laten weten wat erin zat? Ben echt benieuwd!

1 like

@NInja en @kaneel natuurlijk!

2 likes

Ik vind die chocolade echt vies. Beetje rare nasmaak!

7 likes

Onze appie doet weer eens niet mee… echt, het is zo’n suffe dorpssuper zo.

2 likes