Omg hopelijk is die net zo lekker als van de Lidl Delixieuxlijn. Ik sta elke herfst weer als een soort verslaafde dat schap leeg te plukken op zoek naar de kokospasta en het is bijna altijd uitverkocht
Bij ‘onze’ lidl is die juist altud volop in voorraad, vind die ook echt heerlijk
Ik ben niet @Bunnyslippers maar heb de koffie vandaag ook geproefd: ik vond hem tegenvallen. De geur is superlekker en zoet, maar de smaak vond ik eerder bitter. Alsof de specerijen verbrand zijn voor ze de koffie in gingen. Ik heb er nog een scheut pumpkin spice siroop door gedaan om het een beetje te compenseren
Deze AH pumpkin spice hummus is echt heeeerlijk!
Ik heb net die Baileys Tiramisu op. Ik vind hem best te doen. Je proeft chocolade en vanille en op het eind blijft er een walm van chocolade in je mond hangen. Net zoals wanneer je een hap tiramisu eet een walm van die cacaopoeder in je mond hebt. Het is zoet maar door het bittere van de koffie is het niet overweldigend zoet (maar ik houd van zoete likeuren)
Het zou het ook prima doen in een glas warme chocolademelk, maar ik denk dat dan de subtiliteit van de Baileys verloren gaat.
Hou je normaal van zoete koffies/siroop in je koffie? Ik echt alles behalve namelijk dus ben ook niet op zoek naar iets wat heel zoet is. Vond bijv de vanille koffie van nespresso echt al wel behoorlijk zoet
Ik zie KitKat chunky met vloeibare karamel op Instagram.
Oh, ja ik, ik hou wel van zoete koffies haha. Dus misschien vind jij dit wel lekker dan
Ik vond hem ook erg zoetig en echt naar cake neigen, vond het zelf jammer dat het niet meer naar de Spice kant op ging.
Vind hem wel lekker maar zou hem niet te vaak achter elkaar willen.
(Ik dronk hem iced trouwens)
Weet iemand wanneer deze producten in de winkel komen? Ik zie ze zelf niet staan op de website en in de app, iemand anders wel?
Die kiptevree filet van de vegetarische slager en de nieuwe Vivera producten moeten er vanaf deze week zijn, dus ik hoop dat de rest ook vanaf deze week is
ooh vegan drumsticks
Heb je die van Like meat al eens gehad? Die at ik gisteren toevallig en waren heel lekker! Meer chicken nugget wel maar echt crunchy
Nee, waar vind ik die? Onze Jumbo heeft niks meer van Like meat helaas. Ik vond de curryworstjes ook altijd erg goed, kan ik ook nergens meer vinden.
Ik heb ze in duitsland gekocht maar zag ze idd ook bij jumbo, wat jammer dat jij dat merk niet meer kan vinden :(( echt een van de goede vega merken
Ja inderdaad. Ik kocht het ook vaak bij de Penny in Duitsland, maar die heeft het ook niet meer.
Bedoel je deze? AH heeft helaas niks wat op je omschrijving lijkt, maar ik zag deze wel bij jumbo online:
Als dat ze zijn ga ik een keer kijken of de jumbo vestiging hier in de buurt ze heeft, klinkt lekker!
Ik heb net een pindakoek met pindakaas vulling van jumbo geproefd. Op zich niet verkeerd, maar ik ben ook niet mega enthousiast (en ik leef voor snoep met pindakaas vulling). Het is allemaal wat karig, de pinda’s bovenop de koek overheersen waardoor je de pindakaas niet zo goed proeft. Ik had echt een smeuïge en rijke vulling verwacht zoals bij reese’s, dat is iig niet zo. Ik vind het gewoon een beetje meh.